Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview Libelle

Gestart door AnneB, november 26, 2008, 02:28:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cwimba

#15
Ik heb gereageerd Anne! mailadres colinda79@live.nl ben ik.  :)

P.S. ik hoop dat het niet erg is dat ik hier een 'newbie' ben en dus niet erg representatief ben voor dit forum... Ik ben 29 en ben me al ongeveer 17 jaar bewust van mijn aseksualiteit, en ik vind het niet erg als er een foto van mij bij komt (heb bovendien juist een nieuwe haarkleur!  ;))

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Geweldig.  :klap:
Zulke nieuwe leden mogen blijven, en krijgen een extra stukje  :cake:

Ereinion

 :D

Newbie of niet maakt niets uit! Ik vind het geweldig dat je mee wilt doen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle


bebe

wat super dat jij het aandurft!!!
Ik durf het als niet newbie op dit forum nog steeds niet aan.......
applaus voor jou!  :klap:
en natuurlijk  :visibility:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

Fantastisch!  :klap:

Als het nummer in de winkel ligt, kan iemand mij dan daarop attenderen? :D

Ereinion

Meestal wordt het in het forum wel genoemd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Cwimba op december 02, 2008, 02:12:30 PM
Ik heb gereageerd Anne! mailadres colinda79@live.nl ben ik.  :)

P.S. ik hoop dat het niet erg is dat ik hier een 'newbie' ben en dus niet erg representatief ben voor dit forum... Ik ben 29 en ben me al ongeveer 17 jaar bewust van mijn aseksualiteit, en ik vind het niet erg als er een foto van mij bij komt (heb bovendien juist een nieuwe haarkleur!  ;))

Wat goed!  :klap:
Je bent misschien nieuw op dit forum, maar dat maakt toch niets uit? Het gaat over aseksualiteit en niet over dit forum, dus het lijkt me dat je juist een heel geschikt verhaal kunt vertellen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Emma

Wow, echt knap van je dat je dat durft :O

Ik zou het dus echt nooit doen. Dan gaan mensen je erop aanspreken  :banghead:

Ereinion

Eigenlijk gebeurt dat weinig. Ik ben geloof ik nog maar een keer aangesproken naar aanleiding van een interview dat ik over dit onderwerp heb gegeven. Mensen durven dat niet denk ik. Maar ze denken er ongetwijfeld heel veel over (in mijn geval meestal bewondering dat ik het heb gedaan).
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


AnneB

Hi eveybody!

Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! Helaas kon Colinda toch niet meewerken, dus ik ben nog steeds op zoek naar een dapper forum-lid! Alle reacties zijn welkom  ;D

Groetjes,
Anne
Libelle

Rhapsody

Het is jammer dat jullie perse een foto willen, dan is het enorm moeilijk om iemand te vinden.  :-\ Onmogelijk bijna. De meesten van ons blijven het liefste anoniem. Het is natuurlijk ook iets dat erg persoonlijk is.