Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tenten

Gestart door Rhapsody, december 12, 2008, 08:40:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Tijdens een filosofie les op school een tijdje terug vertelde onze lerares ons dat vrouwen vaak op mannen vallen die haar aan haar vader doen denken, dat is op zich niets nieuws. Maar ze vertelde ons ook over 'het slapen in tentjes als je klein bent', dat seksuele ontwikkeling al vroeg begint. Als jongetjes klein zijn dan willen ze liever bij hun moeder slapen, hetzelfde geldt voor meisjes bij hun vader. Ik was het daar niet mee eens, want niet iedereen wou dat en is hetero natuurlijk.

Wat als je nou als klein jongetje liever bij je vader wil slapen, ben je dan al homoseksueel? Wat als je bij beide ouders wilt slapen, ben je dan al biseksueel?

Ik ging terug denken aan de kampeer vakanties die ik heb gehad met mijn familie. En ik herinnerde me dat ik vroeger tijdens de vakantie altijd alleen wou slapen! Grappig niet?

En nu vraag ik mij af, hoe zit dat bij jullie?  ;D

Jovi_Hobbes

Ik heb nooit gekampeerd  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rhapsody


Gabrielle

Ik ben nooit met mijn ouders gaan kamperen.
Maar ik heb wel een hele tijd bij mijn moeder in bed geslapen, toen ik 11 of 12 was. Ik weet alleen niet op wiens verzoek dat was. Ik vermoed het hare, want ik was helemaal niet bang, en ik merkte niet eens wanneer zij kwam slapen. Ze kwam me ook niet onderstoppen of zo. Zij miste misschien gewoon mijn vader?

Rhapsody

Dat is een begrijpelijke situatie.  :-\ Ik hoor dat wel vaker.

Voor de theorie is 12 jaar volgens mij te oud. Niemand heeft vroeger gekampeerd zo te zien.  :o

Ienepien

Nee, ik ook niet.
Maar ik wilde vroeger wel heel graag alleen slapen.
Maar door de samenstelling van ons gezin moest mijn jongere zusje bij mij op de kamer. Ik vond het vréselijk. >:(

Rhapsody

Dat is vervelend.  :-\
Ben je ook iemand die veel behoefte heeft aan privacy? Ik altijd wel namelijk.

Ienepien

Ik heb overdag écht wel tijd nodig om alleen te zijn. Ik kan héél goed alleen zijn. :D

Sismo

Kamperen...met mijn 2 zussen in één tentje! Daar was weinig keus in, maar ik vond het wel gezellig. 
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Kamperen vond ik vreselijk ! Nog steeds, trouwens, het is niet erg aan mij besteed !

Maar goed, meestal sliep ik tot ik 12 was met mijn jongere zusje aan een kant van de tent etc, in zo'n slaapcabine. En mijn ouders in de andere.
Ik kan me niet herinneren dat ik op die leeftijd nog bij mijn moeder (of vader) lag, ook niet dat ik dat wilde. Ook niet toen ik jonger was.
Toen ik nog kleiner was ( tot ik 10 jaar was of zo) was het wel zo dat mijn oma als ik daar logeerde mij in haar bed haalde, wanneer mijn opa was opgestaan. Dan kreeg ik een kopje thee met heeel veeel melk. En ik lag me dan af te vragen wat er nou aan was, daar te liggen. Maar ja, oma wilde het zo graag, dus bleef ik liggen.

Misschien dat ik het als peuter of kleuter wel fijn vond, maar daarna hoefde het voor mij niet meer.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

*high five* Peter! Ik heb ook een enorme hekel aan kamperen. Iedereen vind het altijd leuk in mijn omgeving maar ik heb het nooit leuk gevonden.


petra1963

Ja, ik snap nog steeds niet wat daar leuk aan is.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik vind kamperen wel leuk. Van huis uit meegekregen, denk ik. Dus ja, ik kampeerde toen ik klein was. Maar of ik met mijn vader of moeder in een tentje wilde? Geen idee. Wij hadden een grote bungalowtent waarvan ik één kabine bewoonde. Mijn ouders hadden de middelste en mijn broers sliepen in een apart tentje. Je kon onder het doek door van de ene kabine naar de andere en dat deed ik dus ook meestal 's ochtends. Want bij mijn ouders liggen vond ik veel gezelliger. Dat was de reden. Niet iets anders denk ik.
Ook in ons huis sliepen mijn broers op één kamer (ruimtegebrek) en ik vond dat altijd heel oneerlijk. Mijn ouders sliepen gezellig samen en mijn broers ook. Ik was de enige die altijd maar alleen op haar kamer was. Dus als één van mijn broers niet thuis was wilde ik altijd in zijn bed slapen; gezellig bij mijn andere broer op de kamer. (ik denk trouwens dat mijn broers juist liever alleen sliepen en dus helemaal niet blij waren met mijn gezelschap  ;) )

Leg dit maar voor aan je leraar en dan kijken wat ze er van maakt. Een aseksueel met een hang naar gezelligheid zou het goede antwoord zijn.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

Inderdaad! Haha! Lastig om te analyseren je verhaal. :P

Ik sliep ook altijd in mijn eigen 'deel' om het zo te noemen, maar ik wou wel perse alleen slapen dat weet ik zeker, mijn oma en mijn moeder sliepen dan in het andere deel van de tent. Wij kampeerden elk jaar, maar toch vind ik het vreselijk. Vorig jaar gingen we ook kamperen met school, afschuwelijk vond ik dat, het is niet voor mij bestemt. Al dat zand overal, vieze kleren, KOUD in de nacht.. brrrr!  Toen sliep ik bij een klasgenootje in de tent, omdat ik toen nog niemand kenden behalve haar (introductie week). Hopelijk was het de laatste keer. :P

Ereinion

Ik ga nog steeds ieder jaar een paar keer kamperen. Als kind sliep ik ook samen met een vriendinnetje in een tent in de tuin. Maar ook later ging ik ook wel eens met vrienden kamperen. (Mannen ook ja, daar hebben mijn collega's zich nog ontzettend veel zorgen over gemaakt, haha)

Van de koude heb ik niet zoveel last meer. Ik weet nu precies wat ik moet doen en meenemen om de kou te verjagen. En mijn vriend is een kacheltje, dat scheelt ook  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.