Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dutchboy66

Rijnmond, bij Rotterdam

studiebolletje

Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam en omgeving. Opgegroeid midden in de stad en toen ik 12 was verhuisd naar een stadje een half uurtje onder Rotterdam en daar altijd gebleven. :D

hobbitscones


kreupelhout

Citaat van: Verash op april 29, 2014, 03:20:28 PM
Gelderland, in de buurt van Arnhem
Hee, een buur, wat leuk. :)

Monkey


AniMeshorer

Oorspronkelijk uit Gent afkomstig (België dus) maar 8 jaar lang rondgezworven en in 6 andere landen gewoond. Sinds 2 jaar terug in België, en wel in onze enige echte hoofdstad, Brussel  :) En hoezeer de media soms negatief durft te doen over onze stad: Bruxelles, tu es la plus belle!  :knuffel:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Wayfarer

Ik woon in Groningen

Bidanya

Utrecht, nabij Amersfoort
Bidanya, V 1962

AniMeshorer

Voor alle duidelijkheid (omdat onze Belgische politiek zo heerlijk transparant is  ::)): ik schreef Brussel en heb geen provincie vermeld omdat Brussel simpelweg niet tot een provincie behoort. Het hoofdstedelijk gewest is een enclave omringd door de provincie Vlaams Brabant, maar het hoofdstedelijk gewest zelf is een gewest an sich dat tot geen enkele provincie behoort. Ik woon in het centrum van Brussel (en dat is op zich dan weer 1 van de 19 gemeentes die samen het hoofdstedelijk gewest vormen)


Ach ja, jullie situatie met de status van Aruba, Curacao en Bonaire etc is nog ingewikkelder dan België ; ik snap het nog altijd niet of dat nu kolonies zijn, of volstrekt soevereine landen die gewoon hetzelfde staatshoofd als Nederland hebben (zoals in de Commonwealth)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

ariaster

Noord-Holland (noord)

AniMeshorer

Nog geen Surinamers of mensen uit de Nederlandse Caraibbische eilanden... In feite gek want die mensen spreken gewoon Nederlands net als iedereen hier (de meesten zijn tweetalig creools of Papiamento + Nederlands)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

loneley1978

Wees altijd jezelf. Het origineel is altijd meer waard dan het kopie!!
Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg!

CadavreExquis

Oost-Vlaanderen, België

M.

Ik kom uit Vlaams-Brabant, maar eerder tegen Limburg gelegen.

partnervan