Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

traveller

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT. Walt Disney

pinky


hessian


Sismo

Hey Hessian, da's lang geleden!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Inderdaad, wat leuk!  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

Citaat van: Ereinion op mei 06, 2010, 08:58:09 AM
Citaat van: Ciara op mei 05, 2010, 11:33:44 PM
Ik ben verhuisd omdat ik hier een baan kreeg, ben klaar met mn studie, werk inmiddels al 5 maanden :)

Gefeliciteerd. Bevalt het goed?

Ja bevalt prima. Andere minder lawaaierige buren en het zou perfect gaan. Mn werk bevalt iig goed, gezellige collega's, prettige uren, goed bereikbaar. Ik zorg ervoor dat alle benzine enzo die jullie in de auto stoppen zeker weten de goede benzine is en niet per ongeluk voor de heft ook diesel(vind auto niet leuk). Alle petroleum producten die de haven binnen komen analyseren wij op kwaliteit, en daarna ma het pas geladen of gelost worden

Ereinion

Klinkt goed.

Ah, lawaaierige buren. Zo herkenbaar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, dat is DE reden dat ik nu graag wil verhuizen. En of het dan met de buren te maken heeft of dat de muren te dun zijn, dat laat ik even in het midden!

Maarehm... heel erg bedankt dat je onze auto's behoed voor vergiftiging! Zulke mensen kunnen we goed gebruiken! Dussuh, een  :klap: voor jou!

Hestia

Ik kom uit Noord-Brabant, maar woon nu officieel in Overijssel om te studeren. Maar ik blijf toch een Brabander in hard en nieren.;)

Ereinion

Zit je in Enschede?

Ik heb het andersom gedaan. Ik heb altijd in Overijssel gewoond, muv 4 jaar toen ik in Breda studeerde.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Spellen ze in Brabant hart altijd met een d? :P

Hestia

Citaat van: Drisos op juni 09, 2010, 06:56:54 PM
Spellen ze in Brabant hart altijd met een d? :P

In Brabant wel ja;)

En ik studeer inderdaad in Enschede. Ik ben blij dat ik niet in zo'n grote stad studeer, dat zou niets voor mij zijn. Ik vind het wel prima in Enschede, alleen een beetje jammer dat ik de helft van de mensen hier niet kan verstaan...

Ereinion

Goh, zitten er zoveel buitenlanders op de UT?  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

"Niet zo'n grote stad"? Parbleu, da's vijf keer groter dan Wageningen. :P
Ik zou niet weten of men hier ook een accent heeft, ik praat eigenlijk nooit met de lokale bevolking.  ;D

Hestia

Citaat van: Ereinion op juni 09, 2010, 09:09:31 PM
Goh, zitten er zoveel buitenlanders op de UT?  ::)

Als je tukkers tot buitenlanders rekent... Al zijn er wel heel veel duitsers.