Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

VPRO zoekt a-seksuele kandidaten/koppels

Gestart door devrouw, april 01, 2009, 05:19:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

devrouw

Na veel berichten op de site te hebben gelezen begin ik eerst met deze :  :cake:

Wellicht kennen jullie het programma Cafe de Liefde van de VPRO. Dit programma wordt tijdens de zomer uitgezonden als een 7-delige documentaire reeks. Elke aflevering bevat bijzondere thema's binnen de wereld van liefde en seks. Ons doel is de kijker een objectief beeld te geven van bijzondere fenomenen, zodat ze hier zelf een mening over kunnen vormen.
Op onze website vind je meer informatie over het programma:

http://www.cafedeliefde.nl/

Voor het seizoen van 2009 zijn we druk aan het brainstormen over onderwerpen en thema's. Een van de ideeen voor een onderwerp is: Doen Nederlanders het nog wel?
Het idee achter deze aflevering is verschillende mensen aan het woord laten over hun seksleven. We willen laten zien hoe mensen na een aantal jaar huwelijk hun seksleven spannend houden. In een krantenartikel las ik over een koppel dat al enige tijd geen behoefte meer heeft aan seks, en dit dus hebben opgegeven. Dit is natuurlijk ook een manier van je huwelijk invulling geven en hoeft niet perse slecht te zijn.

Wij zijn dus op zoek naar stellen die hun seksleven hebben opgegeven of a-seksuele koppels (wij doen het niet maar onze relatie is nog prima).
Verder zijn single a-seksuelen van harte welkom om over het onderwerp te praten om een beeld te geven van a-seksualiteit!

Jullie kunnen me een mail sturen, een PM of bellen op: 035-6712446

Alvast heel erg bedankt!


Groetjes,

Lianne Koorn
VPRO
:cake:

Demon

ik vind het goed dat non libidoisme oftewel aseksualiteit wat meer in de media zou komen zodat meer mensen ervanaf weten en het niet is alsof je een buitenaardse alien bent, maar zelf denk ik niet dat ik graag met mijn gezicht op tv zou willen gezien worden en zeggen ik ban a seksueel..
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Ereinion

Ik had al op je mailtje gereageerd. Maar toen ik dit las moest ik aan Nathalie denken (ook al is zij niet aseksueel). Zij schreef hier iets over haar boek: http://asexuality.org/du/index.php?topic=1806.0 Kan ze gelijk een beetje reclame maken voor haar boek  :D .
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

devrouw

@ Ereinion

Je hebt op mijn mailtje gereageerd zie ik, maar ik denk dat ik iets gemist heb!