Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat we in ieder geval de garantie hebben dat we niet aan alle kanten tegen overbodig naakt aan zullen lopen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

En dat is ook veel waard...

Sismo

Citaat van: Dutchamoeba op januari 08, 2011, 04:46:35 PM
Zit er veel paars in je werk, Sismo? :D
Niet speciaal, wel veel mens!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Toch geen Harry Mens? :P

Sismo

Neej, liever mooiere mensen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

 :rollol:

Heey, maar die AVEN meeting in Eindhoven klinkt niet slecht!

Sismo

Daar is het al een keer geweest hoor....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Wat dacht je van nog een keer ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nou....eerlijk zeggen?
Liever niet bij mij (zowiezo te klein met zoveel mensen), ik voel me dan veel te verantwoordelijk voor het slagen van de dag.....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Neej, niet bij jou, maar wel bij jou in de buurt ergens! En dan gaan we naar je expositie kijken natuurlijk! Klinkt gewoon te goed en is natuurlijk DE kans om van alles te verkopen!

petra1963

Daar moet de ondernemer in jou toch wel ja tegen zeggen ?  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Dat vind ik nou ook! Haha!

Sismo

Ik ga een nieuwe hobby hebben  :D : mountainbiken! Straks bij iemand langs om er mss eentje te kopen (via marktplaats, eerst maar eens uittesten of ik het echt leuk blijf vinden voor ik veel geld uitgeef).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Ik doe sinds een paar dagen aan de minst spannende fiets-variant: fietsen op de hometrainer. Voordeel is wel dat je niet uit hoeft te kijken; het fietsen kan desnoods met de ogen dicht... Dat moet je in het echte verkeer echt niet proberen...

Sismo

In de winter zou ik er soms ook wel eentje willen, lekker warm en toch bewegen! Maar voor de rest van de tijd staat ie me waarschijnlijk alleen maar in de weg....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-