Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Ik heb gelukkig een klein model...

Sismo

Bestaan die dan? (ik vrees dat ie hoe dan ook in de weg staat bij mij....ik woon erg bescheiden zeg maar...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ja, ik mag er één zo bij mijn opa ophalen. Maar ja, dat mag ik al sinds twee maanden. Ik geloof niet dat dat nu de oplossing is, haha! Maar ach... wie weet!

Sismo

Alleen het ophalen is niet de oplossing.... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Neej, maar ik haal hem al niet eens op, dat bedoel ik dus! Hahaha!

Ereinion

Wel erg leuk: mountainbiken. Ga je met iemand samen of alleen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Samen met een paard!  :D
Een vriendin heeft een fjord en vraagt me vaak mee, maar die (dat?) fjord loopt echt harder dan ik! Vandaar!

P.S. Heb 'm idd gekocht! Na een keiharde onderhandeling mocht ik 'm voor 100 euro meenemen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Heey wat leuk! Nou zet 'm op met al dat gefiets! Leuk!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

De eerste modder zit aan de wielen! Met dit heerlijke zonnetje een prima tijdsbesteding! (wel een zeer kontje, wat is dat zadel hard!  ::))
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Vergeet je je helmpje niet?  :D

Ik heb ook nog een hometrainer staan die niet echt veel meer gebruikt wordt. Ik heb hem ooit overgenomen van een tante omdat ik op dat moment door een blessure eigenlijk niets anders kon doen dan fietsen. Toen heb ik hem redelijk vaak gebruikt, maar aangezien ik al 12 km per dag fiets door weer een wind, staat dat ding nu grotendeels stil.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Over zadelpijn gesproken. Ik heb nu zadelpijn van de hometrainer. Misschien moet ik een technisch iemand eens vragen het zadel er af te halen en er een gewone stoel op te monteren?

Jovi_Hobbes

 :D
Ben benieuwd of je dan nog kunt trappen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?