Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Ik ook, maar niet geschoten is altijd mis... :)

Sismo

 :schater: Ik zou ook wel heel graag willen zien hoe dat eruit ziet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Dat hangt grotendeels van het soort stoel af dat ik er op laat monteren... :)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik vind dit wel wat. Als je ze er allebei op laat zetten heb je meteen een tandem!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Welke van de twee is de schietstoel ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

De rode natuurlijk! Duhuh!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Het is een goed idee. Ik neem ze allebei en laat ze overspuiten in het paars. Hmm, dan kan ik net zo goed gelijk de hele fiets paars laten schilderen...
Volgens mij zijn de stoelen lekker zacht; dat zal beter zijn dan de stoelen die ik bij studentenhuizen wel eens bij het vuil zie staan.
Ik ben echter niet zo heel erg zeker over dat tandem-project. Er mogen dan wel 2 stoelen zijn, maar er zijn geen 4 pedalen...

pinky

Ja, dat is wel een lichtelijk probleem!

Sismo

Hoezo? Bij Piet Plezier kan het ook!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Ehh, wie is Piet Plezier?

Sismo

http://www.pietplezier.nl/

Maar ik vergis me...hier trapt juist iedereen en kan er maar eentje sturen.... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Twee pedalen zijn er toch genoeg? Ieder één pedaal  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?