Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Vast wel. Ik zou maar voorzichtig zijn. Voor je 't weet heb je een vliegtuig in je roze bureautje. ;D

pinky


Ienepien

Sismo, wat ik eigenlijk nog wilde vragen, en het past wel hier in je fanclub:
Hoe hebben de mensen om je heen gereageerd op je artikel in PM?
Collega's, buren, familie?
Of hebben die het allemaal niet gelezen?
Of krijg je nog af een toe een reactie van: hé, jij bent toch die maagd uit de PM? :-\

Sismo

Eigenlijk erg weinig reacties, in ieder geval niet van mensen die van niks wisten. Familie en vrienden vonden het wel stoer en "precies mij". Via een vrienden hoorde ik wel reacties van weer vrienden van hen. Die mensen heb ik echter nog niet gezien daarna, dus niemand heeft me er nog naar gevraagd. Ik begreep wel dat ze geinteresseerd waren.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Blijkbaar leest er dus toch niemand de Psychologie Magazine.. Bij Ereinion duurde het toch ook even voordat de reacties op haar artikel in de Yes loskwamen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb welgeteld één reactie gehad op de yes.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zouden mensen dan helemaal niet op foto's bij artikelen letten?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Misschien is het een soort van niet durven aanspreken. Sex is een gevoelig onderwerp toch nog hoor. Als ke leest dat je buurman al tien keer vreemd is gegaan, dan stap je ook niet zo makkelijk naar hem toe van Hey, buurtje, weet je wat ik nou toch las...!
Ik denk dat dit misschien wel net zoiets is. Waarschijnlijk komt het er pas uit dat ze het hebben gelezen op het moment dat je er zelf over begint. Dan valt de drempel weg.

Sismo

Dat zou best eens kunnen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Maar het feit dat je met je verhaal en je foto in een tijdschrift staat moet toch een hint zijn dat je wel bereid bent om er over te pranten, toch  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Je hebt minstens iets willen zeggen...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


pinky

Dat zeker! Stoere Simso! Woehoe! Oh, nou wil ik weer een Sismo rijm liedje maken, maar mijn inspiratie is op. ZOu dat kunnen liggen aan het feit dat het hier nu bijna midden in de nacht is en ik zowat omval van de slaap? Hmm...

Sismo

Daar word ik toch alleen maar verlegen van, dus doe maar niet...  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Als je het leest, als je alleen bent, zien wij toch niet dat je bloost. ;D