Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Spannend hoor, dat 'Piet Plezier'...

Tja, 1 pedaal p.p. is ook wel genoeg. Dat is trouwens wel lastig als de 1 veel harder trapt van nature dan de ander...

Sismo

Hihi, dan is de eerste de pineut!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nr. 2 hoeft dan gewoon niet te trappen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat is dan lichaamsbeweging zonder zelf te bewegen... :D

petra1963

Lijkt me wel wat voor mij !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

AceVentura

Citaat van: Sismo op februari 14, 2011, 10:07:58 PM
Hihi, dan is de eerste de pineut!
Piet Pineut zeker :)

Overigens zien sommige activiteiten van Piet Plezier er wel leuk uit voor een AVEN meeting, alleen jammer dat het best wel duur is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Hoi allemaal, sommigen is het waarschijnlijk (hoop ik dan toch  ;)) opgevallen dat ik erg weinig aanwezig ben hier. Reden is dat ik me steeds minder betrokken voel bij de discussies en bij mezelf merkte dat ik meer uit gewoonte elke dag op 't forum las dan dat ik er iets mee deed. Daarom ben ik serieus gaan afkicken en vandaag vind ik dat ik kan zeggen dat ik volledig afgekickt ben  ;D. Geen trillingen, koude rillingen en sterke aantrekkingskracht vanuit het AVEN-logootje bij mijn favorieten meer.....
Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet af en toe nog aanwaai (een echt afgekickte roker steekt ook bij een feestje nog eens een sigaret op), maar dan weten jullie in ieder geval hoe het zit.
:wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je moet zeker af en toe nog eens je neus om de hoek steken hoor, anders ga ik je missen!

Ben je naast het forum ook van de cake afgekickt of kunnen we je daar nog mee terug lokken?  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Inderdaad.  :knuffel:

Ik begrijp je, Sismo. En je moet doen wat voor jezelf goed voelt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 06, 2011, 02:19:59 PM
Ben je naast het forum ook van de cake afgekickt of kunnen we je daar nog mee terug lokken?  :cake:

Dàt is een zwak puntje!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Lieve Sismo, ik had je ook zeker al gemist, ja. :knuffel:
Ik ben nog niet zover, dat ik het helemaal van me af kan gooien, maar posten doe ik niet zoveel meer.

Als je af en toe nog eens komt kijken kan ik me voorstellen, dat je alleen nog in de fanclubs kijkt van leden die je kent.
Dat mag, doe ik ook.
Het voelt toch een beetje als familie, al die leden hier, die ik in het echt heb leren kennen.
Je wilt weten wat er in hun hoofd omgaat, waar ze mee bezig zijn, enzovoort.

De rest vind ik nog wel interessant, maar niet zodanig, dat ik me er tussen wil gaan wrikken. ;D
En onzin..............tja......... ;)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op mei 07, 2011, 10:44:10 AM
Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 06, 2011, 02:19:59 PM
Ben je naast het forum ook van de cake afgekickt of kunnen we je daar nog mee terug lokken?  :cake:

Dàt is een zwak puntje!  :schater:


:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Ereinion

 :wave: Sismo.

Ik moet weg, maar zag nog net dat je online was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Hoi! Ben ik al weer.... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-