Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vlaanderen Onafhankelijk

Gestart door TBW, januari 17, 2006, 06:54:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Ereinion op oktober 21, 2007, 07:58:38 PM
Volgens mij hadden we daar al een topic over. Maar ik ben te lui om dat op te zoeken.
Anders moet je misschien even een nieuw onderwerp starten! Dan doen we ook twenste raadseltjes en andere dialecten.  :D

Oh nee, twentse raadseltjes... :78: oh crisis !  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Maankind, t'sin vree tide, we !  :)  :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

MaankindJ

#47
jaja willem miljaardejdu hit hrwo helik gie
word hier nu gevreesd of gehoopt naar een dialect-topic??
@Ienepien: kzal eens eerlijjk zijn kbedoelde da nie echt van dat doodknuffelen
kben geen dierenbeul als die gast die daar ff goesting had in schaap  >:(
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Willem

Ik knuffel dood!
Vooral om Ienepien te belagen!  HIHI... 
(Ienepien is intussen volop spek aan het eten)
Geen bezwaar tegen mede-dood-knuffelaars ,  dus !
Ik heb vroeger al eens uitgelegd dat er leven is, na het doodknuffelen !   >:D >:D >:D >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


Willem

Véél leven !   HERBOREN WORDEN, zelfs !!    ;D ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

MaankindJ

soort van reïncarnatie-knuffel dan (=hindoe-knufel)  ;D
°°°every little thing is gonna be alright°°°

petra1963

Hoe word je dan herboren ? Als knuffel ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

ja lijkt me logisch he :p
*btw slaapwel ik ga denkk moeit hebben morgen klaar wakker te zijn dus jag ;D :pinguin:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Willem

Herboren als ....  euhhhhhhhhhhhhhh ... boreling ?  :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

MaankindJ

°°°every little thing is gonna be alright°°°

petra1963

Dit topic ging ooit over of Vlaanmderen onafhankelijk zou moeten worden. Later werd de vraag of België überhaupt nog wel bestaat. En of het zo erg zou zijn als Vlaanderen en Wallonië beiden in alles hun eigen zaken zouden gaan regelen..En waarom dan. Maar zoals ieder topic ontspoorde dit dus ook weer, al vrij snel... ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Wat België betreft: dat schijnt nog steeds te bestaan..zeggen ze... Maar zou dat niet ook gewoon een grote samenzwering zijn ?  ;)  Het land wordt steeds virtueler, in dit computertijdperk. Dus wellicht dat we nog wat nabeelden zien, en wat ijle rookwolken in de vorm van een land dat officieel nog bestaat, maar in de praktijk niet meer.. Afijn: zo zijn er meer: Soedan bijvoorbeeld, of Somalië, of Afghanistan..Dus dat komt vaker voor...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

België bestaat, maar heeft bijna een half jaar na de verkiezingen nog steeds geen regering  :-\ Leve België  ???

MaankindJ

ik ben er ook niet echt gerust in wat er met belgie gaat gebeuren in 10 jaar ofzo  :-\
°°°every little thing is gonna be alright°°°