Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

:wave: Hoi iedereen

Gestart door Rechtsfilosoof, april 26, 2009, 01:49:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rechtsfilosoof

Hallo iedereen,

Ik ben Irma, en ik denk dat ik aseksueel ben maar ik weet het niet zeker. Ik ga starks die vraag stellen op het forum. Verder vind ik het leuk dat er zo een forum bestaat. Ik had een artikel geleze in de yes en vandaar dat ik dacht ik kom eens een kijkje nemen. Ik vind het ook tof dat je hier niet alleen over aseksualiteit hoeft te praten maar dat er ook genoeg andere onderwerpen zijn waar je over kan mee praten.
Yesterday is history, to morrow is a mystery, to day is a gift thats why it is called present.

Sismo

Hoi Irma,
Welkom hier! We zijn idd erg goed in praten over alles wat niks met asexualiteit te maken heeft! Maar gelukkig zijn er ook serieuze onderwerpen die je wellicht kunnen helpen.
Lust je een stukje welkomst-  :cake: ?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


jojo83

Welkom!  :cake:
Ik hoop dat je hier wat duidelijkheid vind en wat wijzer wordt.

Rechtsfilosoof

Iedereen bedankt voor de welkoms taarten, ze smaakte heerlijk! Ik denk dat ik best veel aan dit forum zal gaan hebben.
Yesterday is history, to morrow is a mystery, to day is a gift thats why it is called present.

Mannetje

Hey, er is nog een plakje voor je over  :cake: !!  ;D
Neem je tijd om je hier wegwijs te maken.

Ienepien


Jovi_Hobbes

Ook nog een welkom van mij  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?