Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Test Libidotype (leest eerst de toelichting!)

Gestart door Mannetje, mei 07, 2009, 10:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Wat grappig, Zonnekind! En erg fijn dat je dan precies de juiste persoon voor jou bent tegengekomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

francis997

ik kom uit op het sensuele type..maar ach..dat is maar uit ideen..aangezien ik nooit echt een relatie heb gehad..maar ik vulde het in op basis van mijn gedachten..en ik ben het er vrij goed mee eens... 8)

Jip

Ik heb hem ook nogmaals gemaakt en nu komt er uit:

[13] eisende libidotype
[13] verslavende libidotype
[10] afhankelijke libidotype

Laagst scoren onthecht, ongeïnteresseerd en compulsief.

Het komt helemaal overeen met hoe ik me momenteel voel. Ik sta er erg open voor te willen experimenteren op seksueel gebied, ik hunker er soms naar. Ik vind het ook moeilijk aan te geven wat ik nu precies wil (een lieve vaste vriendin om samen mee te ontdekken) of ervaring opdoen met verschillende vrouwen zonder in een emotionele relatie te zitten. Ik voel me compleet anders dan 4 maanden geleden en ik laat het maar gebeuren denk ik!  :P

francis997

Citaat van: Jip op oktober 01, 2009, 11:26:01 AM
Ik heb hem ook nogmaals gemaakt en nu komt er uit:

[13] eisende libidotype
[13] verslavende libidotype
[10] afhankelijke libidotype

Laagst scoren onthecht, ongeïnteresseerd en compulsief.

Het komt helemaal overeen met hoe ik me momenteel voel. Ik sta er erg open voor te willen experimenteren op seksueel gebied, ik hunker er soms naar. Ik vind het ook moeilijk aan te geven wat ik nu precies wil (een lieve vaste vriendin om samen mee te ontdekken) of ervaring opdoen met verschillende vrouwen zonder in een emotionele relatie te zitten. Ik voel me compleet anders dan 4 maanden geleden en ik laat het maar gebeuren denk ik! :P

ik denk dat dit normaal is..en het ook afhangt van je stemming etc.etc. En een mens is continu in verandering..dus op seksueel gebied ook, en dat zorgt imo dan ook voor een verandering in het libido type.
::)
wat ben ik toch slim ;)

Momo

Ik hoop dat ik ook plots ooit zal veranderen op seksueel gebied, en seks leuk vind zoals (bijna) iedereen.
Groetjes,
Momo

Jovi_Hobbes

Dat zal misschien niet plotseling gebeuren, maar wie weet kun je er zelf naartoe werken. Misschien is het handig om voor jezelf op een rij te krijgen welke vormen van intimiteit je wel leuk vindt en welke niet. Op die manier kun je misschien je grenzen gaan verkennen en stukje voor stukje verleggen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Dat moet je inderdaad wat tijd geven. Iedereen die hier nu wel van seks kan genieten of toch al iets meer intimiteit, heeft dat op een totaal andere manier "bereikt". Je moet jezelf verkennen, je eigen waarden en normen, je angsten onder ogen durven komen en niks verdringen. Dat vraagt wel even tijd natuurlijk en misschien zijn er nog een hoop dingen die moeten gebeuren die wij onbewust gedaan hebben. Geef vooral niet op, als je echt wil kunnen genieten van seks, blijf dan zoeken tot je gevonden hebt wat jou hierbij kan helpen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Misschien bedoelen ze dat je partner ook andere partners mag hebben.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb hem eens opnieuw ingevuld.

Ik ben het sensuele type en match het best met een sensueel type. Het slechts met het gestresste, ongeinteresseerde en het onthechte type. Reden voor dat laatste: die hebben geen zin in seks en daardoor voel ik me afgewezen.  :schater:

In het sensuele type kan ik me trouwens nog best vinden. 'Voor u is seks een manier om uw liefde voor uw partner te uiten. Tijdens het vrijen staan voor u emoties centraal, niet de seksuele handelingen. Op seksueel vlak bent u flexibel en bereid tot het sluiten van compromissen. Van een partner verwacht u emotionele waardering en binding.'


Op twee en drie staan trouwens het ongeinteresseerde type 'U bent niet geïnteresseerd in seks' en het onthechte type 'U hebt wel seksuele gevoelens, maar vindt vrijen met uw partner zo'n gedoe'.

Nu eens kijken wat ik de vorige keer had.

Citeer14 is uw score op het onge�nteresseerde libidotype

14 is uw score op het onthechte libidotype

13 is uw score op het reactieve libidotype

12 is uw score op het sensuele libidotype

Een kleine verschuiving dus.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Roos1984

ik ben ook het ongeinteresseerde type.  hoe kan het ook anders haha! en dan nog zijn al die vragen sowieso niet op mij van toepassing, maar wel grappig om even te doen!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Ereinion

Citaat van: Evelyn Quinto™ op augustus 01, 2011, 12:37:47 AM
@Ereinion:
mijn #3 slechtste match;
Citeermet: het sensuele libidotype. Meer dan de andere types zal dit type uw buitenechtelijke affaires opvatten als emotioneel verraad.
wij zouden geen goed koppel zijn, het magazine heeft gesproken! :schater:

He, jammer.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

lol @ jullie  :schater: :schater:

heb bij de helft van de vragen 'matig' ingevuld ik me er niet kon inleven, maar met de rest toch een duidelijke score; onthecht + ongeintresseerd! :cheerleader:
"U hebt wel seksuele gevoelens, maar vindt vrijen met uw partner zo'n gedoe. + U bent niet geïnteresseerd in seks." is dan wel weer verbazend passend :P

btw Evelyn!  ;D

CiteerBeste match met: het compulsieve libidotype. De kans is dan het grootst dat uw seksuele voorkeuren worden geaccepteerd en u deze kunt bevredigen binnen uw relatie. Het ongeïnteresseerde type kan ook passen, mits u uw seksuele behoeftes buiten de relatie mag bevredigen.

what up, we can make it work, eh?  :-* :schater:


keltickitten

Ongeïnteresseerd type, maar dat had ik ook al verwacht.

FlowerPower

Onthechte libidotype 14.00 punten
U hebt wel seksuele gevoelens, maar vindt vrijen met uw partner zo'n gedoe. U masturbeert daarom liever. Van een partner verwacht u dat deze niet te vaak aandringt en niet te veel van u verwacht in bed.