Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Test Libidotype (leest eerst de toelichting!)

Gestart door Mannetje, mei 07, 2009, 10:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

romantischmeisje

Kan iemand dit in nederlands vertalen? :rollol:

Ja, ik heb wel een voetenfetish ook... en daar horen schoenen ook bij....  :bloos:
Ik heb het vooral voor mannenvoeten, ...en mooi geklede schoenen wow.......

MAAR ik knuffel ook graag, veel kussen..strelen.... zolang er geen seks is bij betrokken, dus wat betekent nu onderstaande tekst eigenlijk?

Compulsieve libidotype15.00 punten
Uw seksuele voorkeur wijkt af van het gemiddelde. U hebt bijvoorbeeld bepaalde situaties (zoals de aanwezigheid van onbekenden) of voorwerpen (zoals schoenen) nodig om opgewonden te raken. Uw ideale sekspartner is er één die uw seksuele voorkeuren accepteert en erin meegaat.
Beste match met: het compulsieve libidotype. De kans is dan het grootst dat uw seksuele voorkeuren worden geaccepteerd en u deze kunt bevredigen binnen uw relatie. Het ongeïnteresseerde type kan ook passen, mits u uw seksuele behoeftes buiten de relatie mag bevredigen.
Slechtste match met: het sensuele libidotype. Dit type krijgt bij u het gevoel dat hij of zij slechts een object is om uw seksuele behoeftes op uit te leven.

Jovi_Hobbes

Het is maar een heel simpel testje dus hoeveel betekenis je uit dit soort dingen moet halen weet ik niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat vraag ik me ook af. Je kunt beter op je eigen gevoel af gaan, denk ik wel eens. En testjes zijn nuttig en leuk zolang ze je eigen gevoel of ervaringen verhelderen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Eugenie84

Ik ben een sensueel, reactief type. Emoties en intimiteit zijn belangrijker dan de seksuele handelingen. En wat ik doe, is een reactie op de handelingen van mijn "partner".

Fred uit Amsterdam

Bestaat die test nog?
En is zo'n test uit Psychologie goed?

Fred uit Amsterdam

Voor zover ik het na kan gaan bestaat die test niet meer dus stem ik ook maar niet bij deze poll.

Fricai

Ik denk niet dat je die test 'goed' kunt noemen, deze test en de 'types' lijken me verzonnen door een enthousiasteling, geen resultaat van (wetenschappelijk) onderzoek naar mensen en hun libido. Hooguit kun je aan de hand van de uitkomst een 'educated guess' doen of je wel of niet op iemand anders lijkt in je ervaringen omtrent libido.

Fred

Freddy

Koffie

Het is al een erg oud topiuc dat je hier terugvindt. :)
Dat is overigens geen probleem hoor!

Ik heb even gegoogeld, ik denk dat de test nu hier te vinden is: https://test.psychologiemagazine.nl/test/wat-is-uw-libidotype

In het openingstopic zal ik het ook even aanpassen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fred

Ja, die doet het, maar de test is niet voor mij bedoeld, daar die bij elke vraag uitgaat dat je een partner hebt. En die heb ik al 42 jaar niet meer.
Freddy

Koffie

Ik heb een deel van de vragen ingevuld, maar ben gestopt omdat ik het zo vermoeiend vond. Wat een gedoe allemaal, dat soort kwesties. ;) Ik heb het zo gedaan dat ik me voorstelde dat ik een partner had en hoe ik het dan zou willen, maar een aantal vragen was domweg niet te beantwoorden.

Maar ach, ik geloof het allemaal wel.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dame blanche

Ik heb het meest sensuele, dan een ongeïnteresseerde en daarna de reactieve. Scheelt overal maar een paar puntjes. Was er maar een toelichting van die types ergens. Maar zoeken dus.