Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Test Libidotype (leest eerst de toelichting!)

Gestart door Mannetje, mei 07, 2009, 10:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Koffie

Ik dacht: Laat ik die test ook eens doen. Kennelijk heb ik die nog nooit gedaan. Dan wordt het hoog tijd.  :schater:
Maar, dan moet ik dus akkoord gaan met een nieuwsbrief en zo. Hebben jullie dat gedaan, of hebben jullie die test ergens gedaan waar je geen mailadres hoeft in te vullen en gewoon geen nieuws- en andere brieven hoeft te ontvangen? Je kunt je afmelden, maar het idee dat ik ermee akkoord MOET gaan om te weten te komen hoe dat nu zit met mijn libidotype... ook daar loop ik niet warm voor. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).
Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Be Free with your tempo, be free!
Surrender your ego, be free to YOURSELF!
(Queen - Innuendo)

Edewecht

BRR.. ik blijf altijd verre van dit soort testen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jip2.0

Wat grappig, ik zie dat ik die test al heb gemaakt onder mijn vorige account en dat was in de periode dat ik aan het daten was met de vrouw die mijn levenspartner is geworden!

Ik was heel overmoedig toen herinner ik mij nog en ik stond destijds heel erg open voor ervaringen maar ik denk dat het heel erg fijn voor zowel haar als mij is dat we allebei niet zo seksueel ingesteld zijn.

Bij het maken van deze test nu scoort het "onthechte" type het hoogst.

Marliesw

Worden die libidotypes ook nog ergens uitgelegd?