Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BELANGRIJK: forum!

Gestart door TBW, januari 27, 2006, 07:33:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Voor zij die er niet van op de hoogte gebracht werden: gisteren maakte de gehele site van AVEN een soort zware renovatie door, die dus nu is opgelost.

Maar, omdat wij zo nalatig zijn geweest (en gedacht hebben dat we onschendbaar waren), is er een deel van het forum (namelijk dat deel dat bv. Google als laatste update had) verloren gegaan.

Ook met het logo is er iets, maar dat zal denk ik Chibi moeten nazien, want bij mij komt er op dat ik geen toegang daartoe heb  :-\

In elk geval: ik heb van iedereen hier al de e-mailadress even opgeslagen, zodat iedereen, als er de volgende keer iets gebeurt, daar even van op de hoogte is.

Nog een melding: wanneer er de volgende maal een probleem is met de AVEN site, en aldus met dit forum, dan kan je altijd gaan naar http://s15.invisionfree.com/AVEN . Ik heb daar een sidekickje opgstart, in geval van een volgende "breakdown". Dat forum is echter niet om zomaar te gebruiken - dit blijft dus het hoofdforum van AVEN - VL/NL.

~TBW

Ereinion

Dat had en heb je allemaal mooi gedaan TBW,  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :klap:
Ik ben blij dat het probleem weer is opgelost en goed dat je al deze voorzorgsmaatregelen hebt bedacht!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: TheBlackWatch op januari 27, 2006, 07:33:42 AM
Maar, omdat wij zo nalatig zijn geweest (en gedacht hebben dat we onschendbaar waren), is er een deel van het forum (namelijk dat deel dat bv. Google als laatste update had) verloren gegaan.


Het lijkt wel alsof we terug in de tijd zijn geplaatst. Volgens mij is alles na 24 januari (en voor vandaag) verdwenen  :78:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 27, 2006, 08:55:53 AM
Citaat van: TheBlackWatch op januari 27, 2006, 07:33:42 AM
Maar, omdat wij zo nalatig zijn geweest (en gedacht hebben dat we onschendbaar waren), is er een deel van het forum (namelijk dat deel dat bv. Google als laatste update had) verloren gegaan.


Het lijkt wel alsof we terug in de tijd zijn geplaatst. Volgens mij is alles na 24 januari (en voor vandaag) verdwenen  :78:

Tja. Ik hoop wel dat AVENguy als hij het op voorhand weet, de volgende maal even iets laat weten...  :-\

TBW

En dan nog iets: ik kan niet meer van avatar veranderen, en kan totaal die directory niet vinden. Er komt steeds op dat ik er geen permissie toe heb  ???

Wschnlk kan alleen Chibi dat dan  ::)

Afwachten dus voor Zijne Majestuositeit ons verblijdt met een bezoekje  :D

ChibiFirli

Ik kan er niet aan ;D (geen ftp-toegang)

Gewoon nog ff wachten dank ik~
En als het te lang duurt avenguy wat lastigvallen :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW


Knoddepropje

Hee Iedereen!!! Wat fijn dat ons forum weer terug is! t is idd jammer dat er wat dingen missen, maar helaas, dat overleven we ook wel toch??
:wave: :wave: :wave: :wave: :D

Knoddepropje

Hè, wat lastig! Dat kiesbalkje onderaan de pagina = weg :( Nou moet ik steeds wer helemaal terug scrollen :banghead:
enne, gaat t echt allemaal zo veel trager, of moet ik dat bij mijn pceetje zoeken?? Hij geeft ook niet bij ieder onderwerp de avatars aan, vaak ook witte 4kantjes met een kruisje..... Of komt dat dan ook weer door t trage???

TBW

Citaat van: Knoddepropje op januari 27, 2006, 07:26:02 PM
Hè, wat lastig! Dat kiesbalkje onderaan de pagina = weg :( Nou moet ik steeds wer helemaal terug scrollen :banghead:
enne, gaat t echt allemaal zo veel trager, of moet ik dat bij mijn pceetje zoeken?? Hij geeft ook niet bij ieder onderwerp de avatars aan, vaak ook witte 4kantjes met een kruisje..... Of komt dat dan ook weer door t trage???

De snelheid is niet veranderd, maar de avatars en het logo zitten in een directory die het even moeilijk hebben.

Ik zal meteen even gaan zien naar die knop  ;)

TBW

Knop staat er, maar stond er eigenlijk al...  ???

ChibiFirli

Citaat van: Lombas op januari 27, 2006, 07:32:35 PM
Knop staat er, maar stond er eigenlijk al...  ???
Ja, het duurt gewoon even voor die is ingeladen :D (even is dan natuurlijk uit te drukken in minuten ^_^)

vertraging is ergens normaal bij het veranderen van server, iedereen moet terug alle dingetjes ophalen naar temporary internet files omdat ze veranderd zijn van adres, en met een forum zo groot als aven zijn dat vrij veel mensen, dus kan het wel ff de verbinding zwaar maken ;D
en mogelijk zijn er nog andere problemen die alles zo een beetje vertragen, geen idee van :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Nee hoor, doe knoppen links onder zie ik echt niet, al wacht ik een half uur.... Dat maakt niets uit.....

  AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
  Community
  Aankondigingen
  Antwoord ( Re: BELANGRIJK: forum! ) 
Antwoord

Net zoals die avatars bij bepaalde onderwerpen, komen ook gewoon niet terug, niet bij alle onderwerpen overigens, maar als jullie zeggen dat dat nog goed komt geloof ik dat natuurlijk meteen. :)

TBW

Knodje dan ligt het echt aan je eigen server want bij mij laadt-ie direct  :-\