Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

artikel verschenen januari 2006 (de jonge journalist)

Gestart door myra, januari 27, 2006, 09:58:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 31, 2006, 06:28:20 PM
Das een bijkomend voordeel, naast de doelen van bekendheid, acceptatie en het "helpen" van aseksuelen die, net als wij ooit, denken dat ze raar en alleen zijn.

En dat vind ik heel mooi gezegd!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

saskia

Haha, bedankt voor jullie reacties  :)
Zoals jullie misschien al hebben gezien, staat het artikel nogsteeds niet op internet. De eindredacteur vond dat ik het niet helemaal mocht herschrijven, erg vreemd want naar mijn weten gebeurd dat vaker. Maar ja, ik ben er mee bezig dus waarschijnlijk staat de verbeterde versie snel op de site.

Gr Saskia

Jovi_Hobbes

Succes ermee, als we de eindredacteur moeten bestoken met mailtjes moet je het zeggen hoor  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

sorry beetje late reactie van mijn kant,maar ik vind ook het artikel zeer goed herschreven!
zo komt de term a sexualiteit toch beter uit de verf zeg maar,complimenten :klap:

saskia2

Hihi, bedankt  :)

Zoals je ziet staat het verbeterde artikel nog steeds niet op internet. Ik ben ook gestopt bij dejongejournalist.nl omdat ik journalistiek en bij de veronica radioschool ga studeren. Ik probeer er nog steeds alles aan het doen om het stuk gepubliceerd te krijgen, dan hebben jullie er niet voor niets zoveel moeite aan besteed! Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Gr Saskia

Ereinion

En dan heb je er zelf ook niet al die energie voor niets in gestoken. Veel succes met al je toekomstplannen, Saskia! En nogmaals bedankt voor wat je allemaal hebt gedaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?