Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

a-seksuele orientaties

Gestart door myra, januari 27, 2006, 10:07:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


organised chaos


Nwyvre

Ik heb geen flauw idee. Ik weet niet eens helemaal zeker of ik aseksueel ben... Ik dacht altijd 'gewoon' hetero te zijn, aangezien ik wel vaak iets had van 'goh, die jongen is best leuk', totdat ik met fanfiction (meer specifiek: slash) in aanraking kwam en na begon te denken over andere mogelijkheden. En een paar weken geleden ontmoette ik een meisje die ik echt heel gaaf vond (maar ik geloof niet dat ik me ook fysiek tot haar aangetrokken voelde). Dus ik neem aan dat bi-aseksueel het dichtst in de buurt komt.  ???

SarahAnne

Allereerst ff: wat een ingewikkeld onderwerp vind ik dit toch  :o

Heb net de poll ingevuld zonder de daaronder geschreven uitleg en dus een oepsie gemaakt. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er een woord was voor mensen die vallen op persoonlijkheid enzo...en heb weer wat geleerd. Dus ik schaar mijzelf bij de PANnA's (steelpan denk ik persoonlijk haha) ...definintely!

Voor Sammy:
Bedankt trouwens dat je er zo open over praat, want naast dat ik hoop dat het voor jezelf toch nuttig is, kan ik je in ieder geval vertellen dat ik het "goed" vind om te horen (ik zei niet "leuk"... maar wel "goed"). Ik ben zelf de "aantrekkelijke partij" geweest waar het pedofilie betreft (vader was nogal into kleine meisjes). Dat heeft me toch wel heel erg beschadigd. Ik ben dus ook errug bekend met de fijne lijn tussen liefde en haat en het helpt me zo eens te lezen wat je erover verteld.
Zonder al te psychoanalytisch bezig te willen zijn.... zou het ook kunnen dat je in feite als je het over je pedo-a zijn hebt zo kunnen zijn dat je eigenlijk meer praat over de aantrekking tot jezelf in de leeftijd van 8 - 15 jaar? Dat je onbewust probeert "goed te maken" wat je zelf hebt gemist in die jaren?

SarahAnne  ;D
Er zijn mensen aan wie volgens algemene maatstaven iets mankeert, ze zijn als regel het interessantst - Kierkegaard

petra1963

 :D transgender en bi-asexueel (Tja, waar pas je dan ?) :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op juli 13, 2006, 05:47:00 PM
Hier!

idd ;) De mensen op dit forum staan echt wel open voor de orientaties en overtuigingen van anderen, we zijn nogal open minded.

/opschepperij

:D

Jovi_Hobbes

yep, we laten mensen graag in hun waarde
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: myra op juli 13, 2006, 07:18:00 PM
Citaat van: Ereinion op juli 13, 2006, 05:47:00 PM
Hier!

idd ;) De mensen op dit forum staan echt wel open voor de orientaties en overtuigingen van anderen, we zijn nogal open minded.

/opschepperij

:D

Ja daar ben ik volledig met je eens!

Persoonlijk vind ik mensen die apart zijn super! "normale" mensen vind ik saai. Ze lijken allemaal op elkaar, er valt weinig nieuws bij hun te beleven.
Aparte mensen bieden meer uitdaging en helpt je het leven op een andere manier te analyseren. Maar ja, das mijn mening.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

«-o-Lantos-o-»

Ooh trouwens: Om het duidelijk te maken, ik heb ook niets tegen "normale" mensen hoor!  ;D Tis alleen dat ik een voorkeur heb voor aparte mensen  ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

littlefanny

ik kom er de laatste tijd steeds vaker achter dat ook normale/gewone mensen SUPER kunnen zijn, hun achtergronden, denkwijze, mening en manier van doen heeft vaak een reden die ook heel interessant is. VOlgens mij is het zo dat als je iemand leert kennen, dat die persoon dan vanzelf anders of speciaal wordt
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op juli 19, 2006, 12:03:51 AM
Ooh trouwens: Om het duidelijk te maken, ik heb ook niets tegen "normale" mensen hoor! ;D Tis alleen dat ik een voorkeur heb voor aparte mensen ;D

Volgens mij bestaan er niet echt normale mensen, ieder mens is uniek en heeft wel zijn of haar vreemde kanten. Maar bij de een is dat duidelijker zichtbaar of merkbaar dan bij de ander.

Citaat van: littlefanny op juli 19, 2006, 04:07:35 PM
ik kom er de laatste tijd steeds vaker achter dat ook normale/gewone mensen SUPER kunnen zijn, hun achtergronden, denkwijze, mening en manier van doen heeft vaak een reden die ook heel interessant is. VOlgens mij is het zo dat als je iemand leert kennen, dat die persoon dan vanzelf anders of speciaal wordt

Totdat je iemand leert kennen kun je ook geen goed oordeel over die persoon vellen. Eigenlijk is het denk ik zo dat alle mensen wel iets interessants hebben, maar om dat te ontdekken moet je de moeite nemen om iedereen echt te leren kennen en da's best moeilijk aangezien er een paar miljard mensen op de wereld rondlopen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

phate

ik ben een beetje een combinatie van hetero en pan a sexueel. jah de wereld loopt vol individuele gekken maar mij overtreffen lukt ze denk ik niet. en je hebt gelijk iedereen is uniek en heeft zijn eigen aparte/speciale dingen. en ik vind het super om dan beetje psycholoogje te gaan spelen en om dat te ontdekken. dat is net zoals als dat ik kan genieten van mensen kijken. gewoon puur naar het gedrag van iemand of wat iemand doet. heerlijk

Ereinion

Dat laatste deel je met heel veel mensen, kijk maar eens hoe veel terrasjes opgesteld staan.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

ik kijk altijd naar andere mensen terwijl ik met iemand praat, dat is eignelijk heel onbeleefd en ik moet daar echt iets aan veranderne, maar het is zo verleidelijk. ik ben verslaafd :(
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!