Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn schrijfsels

Gestart door Ciara, juni 10, 2009, 03:41:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ciara, ik vind, dat je gewéldig spannend kan schrijven.
Neem eens contact op met Ereinion of haar uitgever. Volgens mij pas jij daar uitstekend tussen.

En ga maar niet verder met het verhaal hier, maak er een boek van, en breng het uit.
Als wij hier alles al te lezen krijgen, dan koop IK het niet meer, want dan ken ik het hele verhaal al.
Terwijl ik razend nieuwsgierig ben, hoe het verder gaat............... :klap:

Ciara

 :-[ Thanks. Ik weet het niet schrijven is echt een hobbie van me, als er uitgevers enzo bij gaan komen... dan tja.. dan wordt het meer werk denk ik... [onzeker mode] Oh ja, en ik vind ook niet dat ik ZO goed kan schrijven. Aardig misschien, maar verder.. [/onzeker mode]

Maar heel erg bedankt voor het compliment ^_^ Ik zal er in ieder geval over nadenken

Ereinion

Ik vind het in ieder geval een origineel en spannend verhaal. Het lijkt ergens wel een beetje op mijn eerste boek, maar als je wilt kun je volgens mij wel links tussen alle verhalen vinden.  ;) Maar toch, een afgeschermde wereld, elfen, het lijkt leuk voor de bewoners maar dat is het niet... Grappig, vooral omdat ik er vanuit ga dat je Hydrhaga niet hebt gelezen.

Ik wil je trouwens best wat tips geven over dit verhaal, als je dat op prijs stelt.

Ik zie schrijven nog steeds als hobby, hoewel ik nu inderdaad wel met deadlines werk om mijn tweede boek op tijd af te krijgen. Soms is dat wel heel vervelend. Ik vind mijn uitgever echt een aanrader, het is een leuke groep mensen met een passie voor bijzondere verhalen. Ze zijn ook echt bereidt om energie te steken in je om je naar een beter resultaat te helpen. Maar je moet wel eerst erg tevreden zijn met het verhaal, of althans het begin er van. Als je het zou willen proberen kun je hun een synopsis en het eerste hoofdstuk sturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

tips zijn altijd welkom, ik weet dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie dus is een frisse blik wel handig :)

Ik heb Hydrhaga inderdaad nog niet gelezen, maar zo zijn er altijd wel overeenkomsten te vinden. Zo doet het mij eigenlijk wel wat aan de matrix denken. Momenteel ben ik niet in een schrijf bui, waardoor het verhaal een beetje stil ligt. De kriebels komen vanzelf wel weer eens, dan ga ik weer verder.

Ereinion

Je kunt het ook niet altijd dwingen. Gelukkig ben ik weer over mijn dip heen. Ik stuur je een PM met dingen die mij opvielen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Ik heb momenteel weer een beetje schrijfbui, alleen werkt dat niet zo met hoofpijn en kantje maaiers die staan te herrie maken  :banghead:

En dan nog de iddeën die pas later in het verhaal kunnen. Dat wordt gaten volschrijven straks  :D Pagina 46 inmiddels :)

Ereinion

 :klap: Goed bezig. Hopelijk is de herrie snel opgehouden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ja, dan kan je weer snel weer verder met je schrijfbui. Leuk hoor!
En nu niet alsnog de kantjes ervan aflopen he  :schater:

Ciara

In plaats van schrijven ben ik met layout bezig gegaan, het lijkt nu zo waar op een boek, met voorkant!!  :D

daardoor zit ik nu ook op 80 + pagina's :p (a5 wel te verstaan) voorkant is nog niet perfect, maar dat komt nog wel. Eigenlijk moet ik ook nog een titelblad maken.. :p

Ienepien

Je bent goed bezig, Ciara. :klap:
Ik ben benieuwd............

Ereinion

Ja, een andere opmaak is altijd wel motiverend. Ik werk altijd in de leesindeling van words, dat lijken altijd lekker veel pagina's. Misschien kun je de cover een keer plaatsen? Ik ben erg nieuwsgierig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

francis997

zo net een aantal van de schrijfsels gelezen en bekeken..en ik moet zeggen ik vind het knap en mooi geschreven...en ik ben niet echt een grote/goede lezer :klap: voor jou.
En ze lijken met net echt...en dat kan aan 2 dingen liggen...ik voel wat ik lees,doordat de schrijven het voelt..vaag uit te leggen.
Maar kortom...goed geschreven :klap:

Ciara

Ik werk zelf idd ook met lees indeling van word, en nu met beetje aangepast layout begint het er zowaar als een boek uit te zien, afgezien van die lege pagina's of de pagina's met orginele titel en druk en uitgever enzo :p

Zonder teksten, en het formaat is anders, maar dit is de voorkant (zelf gefotoshopt) 


Ik weet dat het niet perfect gephotoshopt is maar voor een noob met dat prigramma vind ik het al heel wat ^_^

@francis: Dnak je wel ^_^



Ienepien

Wowwww, ziet er goed uit. :klap:

Mannetje