Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Testje

Gestart door ChibiFirli, oktober 22, 2005, 05:09:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

Deedeedee~

ff testen of alles werkt ^_^
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

en alles werkt....

Nu nog wachten op de volgende lading leden he. ;D

myra

de meeste mensen hebben zaterdags precies wel wat beter te doen dan op forums te zitten.

Nu zijn ze al met drie....

Wie is de volgende die de gelederen zal komen versterken? ::)

TBW

...We kunnen een PM sturen naar alle nederlandstaligen op het engelstalige forum!  :D

...Nee?  8)

myra


TBW

Is wel moeilijk...

Heb al naar Tempesta gestuurd. Zal naar de rest ook sturen, die ik vind, maar Nederland geeft maar twee mensen op, en ik wéét dat er meer zijn. België geeft meerdere resultaten, maar niet echt actieve mensen...

myra

Ik heb er eentje naar Johan gestuurd. ook een Belg die in het anderstalig forum gepost heeft. Was iemand die op zoek was naar Vlamingen dus waarschijnlijk wel een geinteresseerde. :)

TBW

Wahas dat ironisch? Want ik benne Johan...

Heb er een naar BorrowedTime gestuurd, een Brusselaar, dus heb me op voorhand in het Frans ook effe geëxcuseerd, mocht hij franstalig zijn.

Voor de rest, tja, als niemand zijn streek vermeld, zullen ze het zelf moeten uitzoeken...

myra

nee ni ironisch zenne. Een andere johan, allez toch iemand die als gebruikersnaam Johan heeft, een dertiger dacht ik.

TBW


Tempesta

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 22, 2005, 11:29:15 PM
Heb al naar Tempesta gestuurd.
Bij deze mijn dank :). Ik was een beetje laat op dit forum, want sja, ik werk op zaterdag en had gisteravond visite :).

TBW

Werken? Dáár heb ik géén begrip voor !  :D

ChibiFirli

Als er iemand tijd over heeft, mag je ook altijd vrijwillig in de welcome-forums van engelstalig AVEN rondhangen en nederlandstaligen opsporen en contacteren ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Was er mee bezig, maar is moeilijk...

En mijn "Dutch Forum" draad heeft geen succes.

Ondertussen wordik nog langs alle kanten berispt en uitgedaagd... Tjee, bwa, tzal ook wel aan mij liggen...  ???

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 08:43:43 PM
Ondertussen wordik nog langs alle kanten berispt en uitgedaagd... Tjee, bwa, tzal ook wel aan mij liggen...  ???
O_o
Waar dat?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry