Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eenzaam!

Gestart door Le Roi de la vie, juli 08, 2009, 11:17:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Le Roi de la vie

1

Ienepien

Je moet hier eens kijken:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=1751.msg88855#msg88855

Volgens mij moet je daar maar eens contact mee maken. :-\

Ciara


leentje

ik hoop dat je iemand vind hier... eenzaamheid is het ergste die er bestaat vind ik, ik was vroeger heel verlegen en had weinig zelfvertrouwen, ook een beetje een negatief zelfbeeld van mijn eigen, veel vrienden had ik niet, de enigste die ik had was mijn familie, nu de dag van vandaag heb ik ook maar een paar vrienden, kan ze op mijn 1 hand tellen,     :-*


Ienepien

Wij zijn dan ook een heel speciaal forum. :knuffel:

pinky

Hoi Roy,

Die vrienden hebben echt niet door wat ze jou aandoen. Of beter gezegd, willen het niet door hebben. Door schade en schande ben ik ook wijs geworden. Sommige vrienden snappen je gewoon niet. Dat heb ik leren accepteren. En dat zijn vrienden geworden met wie ik voornamelijk activiteiten deel. Zoals een sportvriendin, een filmvriendin (om films thuis op de bank mee te kijken) etc. Maar ik weet dat als er echt iets aan de hand is, dat ik bij deze vrienden niet hoef aan te kloppen. Kijk, en dat is cru. Ik heb maar één echte goede vriendin en die heeft zelf ook vaak problemen. Maar ze is er als ik haar nodig heb. Dan heb ik nog twee vriendinnen bij wie ik wel terecht kan, maar die niet altijd tijd heb. Dus ook maar half. En dus nog een handjevol vriendinnen voor de fun. Zei maken ook af en toe opmerkingen die erg rottig kunnen vallen, maar ik bedenk mezelf dan altijd maar dat ze dat soort opmerkingen ook over zichzelf maken en dus zichzelf er nog harder dwars mee zitten.

Zoals de vriendin die mij vertelde dat vanavond geen avond was om te huilen. En dat op een dag dat ik er behoorlijk doorheen zat. Dan denk ik maar, die zal dus van zichzelf ook niet mogen huilen als ze het zwaar heeft, nietwaar?

Of die vrienden van jou over Auswitch? Die zullen zelf ook wel discrimenend zijn en van deze pijnlijke opmerkingen over zichzelf maken. En daar hebben ze vooral zichzelf mee.

Ik hoop maar dat je het van je af kan zetten. Mensen kunnen heel wreed zijn. Zeker als de ander er niet bij is. Ik hoop dus dat je snel wat vrienden vind waar je wel echt iets mee kan!

Liefs,
Pinky

jojo83

Wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt!!! Eechte vrienden zijn vaak slechts heel beperkt. Iemand kan je zo makkelijk kwetsen of gewoon laten vallen. Onbegrijpelijk vind ik dat! Vooral als dat gebeurd zonder opgave van reden, dat iemand de vriendschap gewoon verbreekt.
Ik heb zelf gelukkig 1 echt goede vriend en een paar "gewone" vrienden  (iets oppervlakkiger). Ik vind het vaak wel lastig om aansluiting bij leeftijdsgenoten te vinden, omdat ik in veel opzichten anders ben. Ik houd niet van uitgaan, drink en rook niet enz. Ik houd wel van kunst en van sport. Dat maakt het soms best lastig.

Ik hoop voor je dat je toch mensen zult vinden waar je echt wat aan hebt!!!!  :knuffel:

Ienepien

Hier mag je alles zeggen, hoor.
Wij kijken niet vreemd op van dingen/problemen die je hier deelt met ons.
Volg je hart, en gooi het eruit. Er is altijd wel iemand, die het oppikt, en je troosten wilt. :knuffel:

Mannetje

Qua sociale contacten zijn er meer dingen dan uitgaan. Wat dacht je van een sportvereniging.  Sommige mensen zitten in een koor, op een muziekvereniging. Ik noem maar wat! Misschien kan je voor je eigen je interesses eens op een rijtje zetten en eens kijken of er een vereniging ofzo iets is, wat bij je past.

Verder kan je ik je uit ervaring vertellen als je regelmatig uitgaat je ook gewoon af en toe eenzaam kan zijn.

Oja laat je bijvoorbeeld ook niet gek maken door site's zoals Hyves. Daar zitten personen met 400 tot 600 "vrienden". Alleen als er echt wat is, kunnen ze er bij géén één terecht.

Ik ben trouwens blij dat je je hier thuis voelt!

pinky

Ja leuk, zoveel vrienden... eeuhm... wat moet je ermee? Als je iedere dag één iemand één berichtje stuurt ben je na een jaar nog niet klaar. Wat een gedoe zeg! Neej, doe mij er maar gewoon 10, maximaal... hahaha! Hoewel, ik heb er ook iets van 70 op hyves. Meeste familie, klasgenoten en collega's. Dus ach.... dan mag het!

pinky

Haha, komt vanzelf wel. Zoveel couchsurfers zijn er niet. Ik denk dat de meeste pas echt in de zomermaanden naar Nederland komen. En het ligt er natuurlijk aan waar je woont. Liefst n de buurt van Amsterdam waarschijnlijk...

Le Roi de la vie

Ik woon in een ellendig zwart gat dat Bussum heet en dat is slechts een half uur met de trein naar Amsterdam.



pinky

Bussum? Dat is toch geen ellendig gat? Daar woont de Rich and Famous, nou ja, sommige dan... Zit je zo in Hilversum, in TV land en dus ook in Amsterdam. Nouh, dan moet het wel goed komen lijkt me.

Ik had er wel eens van gehoord. Zag ook een vrouw in een documantaire of iets die dat ook deed. Maar die had ook niet zoveel bezoek. Besides, ik denk dat vrouwelijke couchsurfers liever bij een vrouw in huis gaan, waar een man het niets uitmaakt. Dat beperkt denk ik toch wel voor jou dan. Dat vrouwen liever niet langskomen? Dat is natuurlijk niets persoonlijks, maar ja, zo is de wereld helaas.

jojo83

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je bij een wildvreemde gaat slapen, zou ik zelf denk ik alleen als vrouw ook liever een vrouw uitzoeken....Maar je weet nooit natuurlijk hoe anderen daarover denken. Ik hoop voor je dat je reacties krijgt

Le Roi de la vie

hahahahaha jij gelooft zeker ook al die onzin van gooische vrouwen.
Ik kan een a4 vol schrijven met wat hier niet deugt, maar de 2 ellendigste problemen voor mij zijn dat ik ten eerste verzuip met die ellendige kakkers hier, en ten tweede er is geen mallemoer in dit rotdorp te doen.

Nou ik denk niet dat ik nog reacties zal krijgen de enige reacties die ik heb gekregen zijn van een Israeliër en 2 Palestijnen van toen ik nog in Israel was, dus ik denk eerder dat het meer hier aan Nederland ligt dan aan de wereld.