Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eenzaam!

Gestart door Le Roi de la vie, juli 08, 2009, 11:17:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Je kan het zeker meer met de serie "Gooische Meisjes" vergelijken?
Nu die ergens in Amsterdam zitten in één of andere wijk, gaat voor hen een wereld open.

Maar ja je weet het maar nooit wat ze je via de televisie wijs maken.

Le Roi de la vie

Precies ja er zitten hier ook marokanen die de boel lopen te terroriseren er is hier ook een mc donalds, het is allemaal een grote poppenkast wat ze op televisie aanbieden, op televisie zien die presentatoren er allemaal charismatisch uit, maar als je ze in een sportschool ziet of ergens in een café nou dan zijn het gewoon asociale macho imbecielen. 

pinky

De onzin van Gooische vrouwen, helemaal waar.

Mijn vriend woont in Hilversum. Ik vind het geweldig. Zie je weer zo'n strakgetrokken 50-er die er nu echt als een barbie uiziet, waardoor men denkt dat ze toch al minstens 60 moet zijn. Nageltjes gelakt, make-up net iets teveel. Veeeeels te dure kleding aan. Van die kleding waar niks mee mag gebeuren, want het is van designer die en die. Geweldig. Ik kan daar hartelijk om lachen. Maar ja, ik woon er dan ook niet, dus voor mij is het tijdens mijn bezoekjes echt puur amusement! Net TV in real life! Tsja...

Maar je hebt gelijk. Ik had alleen gedacht dat het anderen wel aan zou trekken, juist vanwege die poppenkast!

Ciara

Roi, je bent niet raar, je bent even normaal als ik (ahum lol :p)  :knuffel:

Ik heb zelf wel hyves, maar ik heb "slechts" 34 vrienden. De meeste daarvan zijn klasgenoten en mensen die ik ken via larp. Maar af en toe is het wel handig, ik kan sommige dingen lekker makkelijk opzoeken zo (zoals verjaardagen :p)

pinky

Haha, voor dat soort dingen gebruik ik het inderdaad ook. Of als ik het mailadres van iemand niet heb... dan maar even hyven!

pinky

Eeuhm, ze vind zichzelf normaal... hoe raar ben je dan? En tsja, als je jezelf als norm gebruikt.... dan is iedereen om je heen erg raar!

Ienepien

Is niet iedereen een beetje 'raar'? Ik ben ook héél erg 'raar' . ;D

pinky

Dat is wel iets om trots op te zijn! Normaal zijn is soooo overrated!

sutoroberi_sheku

Niet de hoop opgeven!ik vind al mijn vrienden eigenlijk via internet. Dat komt dat er bij mij in de buurt niet veel mensen wonen met dezelfde
interesses (dat heb je ook nog eens als je aparte interesses hebt) Mijn vrienden lopen van Maastricht tot Eindhoven. Je kunt ze beter iets verder uit de buurt
hebben wonen, en dat je ze 100% kunt vertrouwen, dan iedere dag roddelverhalen van je andere "vrienden".
Vrienden die je niet snappen, zijn gewoon geen vrienden.
En mijn beste vriendin heb ik via een profielensite leren kennen. Dat ze in Puerto Rico woont is bijzaak. via Skype kun je je prima vermaken.
Daarbij moet ik vertellen, dat ik nauwelijks de deur uit kom, haha; dus uitgaan zit er al helemaal niet bij.
Je moet denk ik nagaan wat je hobbies zijn. er zijn altijd mensen met dezelfde hobbies; in Real Life (cursussen, verenigingen) en online (forums  ;))

Le Roi de la vie

Nou mijn hobby is geschiedenis maar daar heb ik al gezocht op het internet er is geen enkele vereniging in mijn leeftijdsgroep die daarmee te maken heeft.
En de laatste tijd leer ik mijzelf aan om boeken te kunnen schrijven en om goed te kunnen tekenen, dus mischien dat als ik er iets beter in wordt dat het makkelijker wordt om meer mensen dezelfde interesse te vinden.

Ik heb trouwens met 100en mensen over de hele wereld gechat van Hawaii tot Groot Britannië, daar leer je best veel over andere levens en andere culturen maar op een gegeven moment gaat dat best vervelen omdat je later niks meer tegen elkaar te zeggen hebt.

pinky

Tekenclubs zijn er zat. Daarnaast zijn er vast ook cursussen etc. die wel met Geschiedenis te maken hebben. Of een studie via het NHA ofzo? Dan kun je zo ook klasgenoten leren kennen! Wie weet zoiets dan? En ja, boeken schrijven... daar hebben ze niet echt clubs voor!