Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tenten

Gestart door Rhapsody, december 12, 2008, 08:40:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Citaat van: Ereinion op december 17, 2008, 06:16:14 PM
(Mannen ook ja, daar hebben mijn collega's zich nog ontzettend veel zorgen over gemaakt, haha)

Vertel!!!!

Ereinion

Ik ging naar Zwitserland met een man die ik helemaal niet zo goed kende. Ik kwam hem alleen op festivals tegen. We zijn met z'n tweeen gegaan en sliepen samen in een tent. Ik maak me over dat soort dingen helemaal geen zorgen, als ik me er goed bij voel ga ik gewoon. We hebben een erg leuke tijd gehad, maar mijn collega's waren blij dat ik weer terug was. Die hadden zich echt zorgen gemaakt dat die man mij van alles aan ging doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

Oh okee. Ik dacht, misschien hebben ze je geklierd, zo van 'Oooooooeh je gaat met een man in een tent slapen!'. Maar dan hoor ik mensen in mijn omgeving dat tegen mij zeggen. :P Ik ben altijd het doelwit van dat soort seksueel getinte grappen. Juist omdat het me niet interesseert.. hmpf.

petra1963

Tegen mij maken ze niet dat soort grappen. Waarschijnlijk omdat ze merken dat dat geen zin heeft. Ik kampeer niet en reageer niet of nauwelijks op sexueel getinte opmerkingen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik denk dat mijn collega's toen al wisten dat ik aseksueel was, dus dan niet zulke grapjes maken. Misschien waren ze bezorgd dat die man bijbedoelingen had en ik het niet door zou hebben. Dat ik verkracht zou worden en in Zwitserland gedumpt werd. Sommige hebben echt slapeloze nachten gehad, terwijl ik veilig op één oor lag. :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody


Jovi_Hobbes

Maar wel lief dat ze zo met je inzitten  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Tja, een echte asexueel he ? Kruipt met een wildvreemde man in een vacantie in een tentje.. En zie daar: er gebeurt gewoon NIETS !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody