Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Midushi

Gestart door midushi, juli 05, 2009, 05:42:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

midushi

Ik (45)heb een vriend (37) leren kennen , hij werkt op een graafmachine in principe een zware baan, hij is vaak moe en wil geen sex met mij hebben, vaak zegt hij dat hij moe is. Hij zegt dat ik sex van maandag tot en met maandag wil. Wat niet waar is natuurlijk. Alswij samen op bed liggen, wat ik ook doe , is hij  niet te porren en blijf nee tegen me zegen. Ik ben zelf zo ver geweest om te masturberen waar hij naast mij lag maar hij gaf geen krimp. Hij heeft zelf een keer een energie drank gedronken en dan pas kwam hij op gang.Ik heb hem gevraagd of hij mij leuk genoeg vindt en hij zei ja  en dat hij alleen maar erg moe is , maar zelf wanneer hij niet heeft gewerkt doet hij niets.Is deze man asexueel, moe, vindt hij mij niet leuk, zou hij vroeger drugs gebruikt hebben en nu geen erectie kan krijgen en daarom weigert sex met mij te hebben? HELP HELP IK BEN ERG WANHOPIG . We zijn nu zef uit elkaar voor deze reden en nog meer reden.

Ienepien

Eerst even een welkomst- :cake: toestoppen.
Welkom Midushi.
Het lijkt er inderdaad op, dat je vriend niet van seks houdt. In ieder geval een heel laag libido heeft.
En dat jullie uit elkaar zijn, zegt mij, dat er over praten weinig zin meer heeft?

pinky

Hoi! Welkom! :cake:

Ik kan niet uit je verhaal opmaken of je hem al eens op een ander tijdstip dan wanneer je zin hebt apart hebt gezet en een gesprek met hem hebt gevoerd hierover. In de avond een lang gesprek voeren als je liever wilt slapen is killing. Dat wil niemand en dan is moe een lekker kort en simpel antwoord. Net zoals weet ik niet. Maar als je apart ervoor gaat zitten dan kun je veel beter praten. Maar goed, mijn vraag is of het nog wel speelt als jullie toch al uit elkaar zijn. Wil je nog wel bij hem terug komen?