Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar ligt het nou aan??

Gestart door Ricardo_lwd, juli 28, 2009, 12:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ik kan me haar reactie goed voorstellen. Zij voelt een gemis, en dat ligt bij haarzelf.
En dat jij nou begrip toont, en zover wil gaan om haar niet meer 'tot last te zijn door je eigen dingen door te drukken' dat wekt emotie op. Het is volgens mij een teken, dat ze veel van je houdt, en eigenlijk vindt, dat je dit niet verdient.
Maar ze kán niet anders, en is toch wel heel blij met jouw oplossing.
Het is ook niet niks, dat ze nu beseft, dat jij je er in verdiept hebt.
Eigenlijk ben je gewoon een kanjer, natuurlijk. :handschudden:

pinky

Zou ik ook hebben als mijn vriend me dat vertelde. Want ik wil ook heel graag gewoon en normaal zijn en ik gun hem dat gewoon. Alleen ik kan het niet en dat voelt als mijn fout. En als hij dan mijn fout wilt rechtbreien door zichzelf tekort te doen. Dat is lastig. Daarmee wijst hij me keer op keer op mijn fout. Dus het is beide kanten op niet goed, alleen weet ze nu wel dat je ontiegijk veel om haar geeft en dat is heel veel waard. En wie weet gaat ze er nu wel nog harder aan werken om je alsnog datgene te geven dat je wilt! Dat zou ik in elk geval wel doen! Dus wie weet (niet om je te veel hoop te geven, maar het zou kunnen. Wie weet kan ze zich er echt niet overheen zetten. Dat kan ik ook met somige dingen op seksueel gebied niet. Wat ik ook doe of probeer).

Ricardo_lwd

Nou ik moet zegge dat het me tot nu toe me behoorlijk goed afgaat, ook al is het nog maar even natuurlijk. Maar het gaat met mij persoonlijk prima en ik hoef er eigenlijk ook niet heel erg hard mijn best voor te doen om mijn verlangens te onderdrukken zeg maar. Ik weet niet hoe ik het noemen moet maar ik had verwacht dat het minder goed zou gaan dan nu het geval is. Valt reuze mee dus.

Op een gegeven moment besef je ook dat andere dingen veel belangrijker zijn dan seks en dat is ook wel degelijk zo. Natuurlijk is, en blijft, het in een relatie altijd een groot punt omdat je er altijd wel mee te maken hebt en krijgt.

Het zal denk i kaltijd wel moeilijk blijven voor haar en dat besef ik me nu goed. Ik moet minder verwachten van haar en tot nu toe lijkt me dat redelijk goed af te gaan. Het is in je hoofd wel een hele omschakeling en ik denk dat zij er van uit gaat dat ik het daar zelf heel erg moeilijk mee heb of krijgen zal. Ik denk zelf dat het wel mee gaat vallen.

in elk geval zie ik het weer positief tegemoet  ;D

Thanks iedereen die zijn mening hier gegeven heeft!!  :wave:

Ienepien

Geef je vriendin maar een dikke  :knuffel: van ons hier. :wave:

pinky

Ik hoop vor jullie beiden dat het je makkelijk af blijft gaan. In dat geval zal jullie beider leven er een stuk beter door worden. Succes in elk geval en laat je af en toe nog even weten hoe het gaat?

Ricardo_lwd

Ze krijgt vanavond een stevige  :knuffel: van me hoor namens jullie!

En zo nu en dan haal ik deze weer ff naar boven om te melden hoe het ons vergaat.

Mijn dank is groot  :klap:  :knuffel:  :wave:

pinky

Your welcome! En leuk dat je het ons laat weten!  :knuffel:

Mannetje

#22
Goed om te horen dat het nu zo snel al een positieve kant op gaat.
Toen ik jou berichtje die je hier als eerste plaatste las dacht ik van, ojee, nu zullen we het krijgen....
Had een zeer heftige lange discussie verwacht. Maar gelukkig nam je de tips goed op.
En nu al zo snel positief bericht.

Ricardo_lwd

Hey Mannetje!

Ja, nou weet je, ik ben een volhouder en doorzetter en geef dus nooit snel op. Ik sta altijd wel positief in het leven, ondanks de vele tegenslagen die ik heb gehad de laatste jaren. Zo ben ik mijn vader verloren toen ik net 21 was om maar een voorbeeld te noemen. Van zulke dingen ga je anders denken en word je ineens heel snel, heel volwassen. Soms heb je je mindere dagen en periodes zoals ik nu dus ook beleef de laatste tijd.

Tips van mensen die ervaring hebben in bepaalde situaties helpen je daarbij, zo ook bij mijn situatie met mijn vriendin. Ik zie het ook weer als een uitdaging om mezelf te ontdekken, in hoeverre ik zoveel voor iemand kan betekenen door mezelf zo op te stellen. Dat ik van haar hou en zij van mij is mij allang duidelijk. Dat is toch het mooiste wat er is..... meer zou je niet nodig moeten hebben, zodra iedereen dat zou beseffen zijn zulke 'problemen' als ik die DACHT te hebben, totaal overbodig.

Ik ben blij dat ik dat nu al zeggen kan  ;D Ook bedankt nogmaals he voor je eerlijke en oprechte mening laatst.

:handschudden:  :wave:

jojo83

Goed om de positieve verhalen te horen! Ik hoop voor jullie dat dit werkt voor jullie beiden  :knuffel:

Ricardo_lwd

Hey mensen!

Daar was ik weer even met een 'update'  :rollol:

Het gaat nog altijd vrij gemakkelijk voor mezelf. Ik voel me goed tot super goed en ik heb er tot nu toe weinig problemen mee. Mijn vriendin echter wat meer. Die vind het toch lastig om met mijn verandering om te gaan. Ze vind het wat raar dat ik zo uit het niets ineens mezelf zo kan veranderen. Dat snapt ze niet helemaal. Nou, toch is het zo...  ;D

Nu doen we zelfs wat meer en vooral zij ook. Ik dring niet meer aan en het resultaat is dus al wat zichtbaar.

ZO HAPPY!!  :klap:  :wave:

Ciara

Fijn dat het zo goed met je gaat, je vriendin boft maar met een vriend zoals jij ^_^   :knuffel:

Ricardo_lwd

Citaat van: Ciara op augustus 04, 2009, 04:16:29 PM
Fijn dat het zo goed met je gaat, je vriendin boft maar met een vriend zoals jij ^_^   :knuffel:
Niet overdrijven meteen he  ;) maar bedankt  :knuffel:

pinky

Niet overdreven denk ik. Ze boft echt! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan. Blijkbaar gaat mijn eigen theorie en praktijk ook voor haar op! Fijn voor jou!

jojo83

Je inspanningen en veranderingen hebben dus resultaat. Super!!!  :klap: