Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar ligt het nou aan??

Gestart door Ricardo_lwd, juli 28, 2009, 12:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Vraag het haar op te schrijven. Ik heb ook een periode gehad dat ik moeilijk kon praten. Maar een dagboek schrijven vond ik heerlijk. Dus als ik problemen had met mijn ouders, dan schreef ik ze een brief. Dat gaf afstand, tijd om erover na te denken en kon ik toch alles uitleggen. Wie weet helpt haar dat. Misschien kun je haar een brief schrijven waarin jij uitlegt wat jou dwars zit en haar vragen datzelfde te doen, omdat jij het ook niet meer weet. Dat is de enige tip die ik kan geven. Verder sterkte... het klinkt niet echt best op dit moment!  :knuffel:

Ricardo_lwd

Hey Pink!

Bedankt voor je tip inderdaad. Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had...  :banghead:

Het klinkt niet best en dat is het ook niet op dit moment nee maar daar komen we wel weer door heen. Ik geef niet zo snel op in elk geval!

Thanks Pink!!!  :knuffel:  :wave:

pinky

Dat je daar zelf nog niet aan gedacht had is niet zo gek.... waarschijnlijk heb je dat bij je partner nog nooit hoeven doen... dus tsja...

Maar ik ben blij te horen dat je gaat voor je relatie! Dat is een goed teken! Dan moet het haast wel goed komen! Succes met het schrijven!