Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tijd voor actie!

Gestart door Jip, augustus 12, 2009, 11:04:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

Vrouwen zijn zoveel mooier dan mannen...die conclusie hadden we al eens getrokken, haha!

Mannetje

@ Jeste: vind je dan vrouwen met een bierbuik wel mooi, want die zijn er ook  :D

Je mening is wel tegenstrijdig ten opzichte van Jip, want volgens jouw moeten dus die mannen wel aan een bepaald ideaalbeeld voldoen (standaard buik), en die vrouwen moeten de betreffende man daarop wijzen.  ???

Laat iedereen maar lekker zelf bepalen hoe hij of zij eruit ziet. Het gaat erom dat je je lekker in je vel voelt.

Ik moet een beetje denken aan  een film van gisteren; Shallow hall. Dat ging over iemand die opeens alleen de innerlijke schoonheid van mensen ziet, en niet is gehinderd door maar gericht te zijn op een bepaald ideaalbeeld.
Hij zag de linkerdame, maar alle andere mensen zagen de rechterdame.


Ienepien

En misschien is de linker juist wel een bitch, en de rechter heel erg lief, zorgzaam en humoristisch. ;D

Ciara

In de film ziet ze eruit als rechts, maar haar innerlijk is links. Een ander super mooie vrouw zag er van binnen uit als een oud verschrompeld vrouwtje.

Maar om eerlijk te zijn, llinks vind ik toch mooier om naar te kijken

Demon

rechtse ziet er veel schattiger en liever uit dan links
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Mannetje

Zowel links als rechts is dezelfde persoon: Gwyneth Paltrow.
Ook ik vind links mooier om naar te kijken.

Ienepien

Is dat dan gephotochopped? Of moest ze zoveel eten? :o

Mannetje

Ze heeft een paar uur bij de visagist gezeten om zich te veranderen in de rechter persoon.

Demon

wat siliconen/maskers/applicaties en makeup wle niet kunnen!
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

pinky


knabbelvanbabbel

Citaat van: Jeste op september 03, 2009, 05:41:34 PM
Citaat van: Jip op september 02, 2009, 12:15:17 AM

Het erge is dat mannen er vaak nog trots op zijn ook. Nog erger is dat vrouwen het accepteren en dat kan maar beter afgeleerd worden.

Ik kan hierop maar 1 ding zeggen : WOEF

Mannetje

Inderdaad, ik doe mee: WOEF WOEF  :-\

Doet me meteen denken aan een mop (heb em even aangepast, speciaal voor Jeste):

Wat is er aan de hand als een man uit de keuken komt en de woonkamer binnenkomt?
Dan is de ketting te lang!
  ;D

pinky

Haha, ik denk dat ze vooral bedoelde te zeggen dat mannen hogere eisen aan vrouwen stellen dan andersom! En ik denk dat ze daar wel een punt heeft. Een punt die vele vrouwen zelf in stand houden door als maar perfecter te willen worden! Maar de mannen zijn inmiddels wel met een inhaalslag begonnen. De make-up en verzorgingsproducten voor mannen zijn inmiddels ook bijna niet meer aan te slepen, dus ach... ik denk dat we niet teveel moeten klagen en maar gewoon moeten accepteren dat wij vrouwen gecompliceerder in elkaar zitten. En dat heeft zo zijn voordelen (meerdere dingen tegelijk kunnen doen, meerdere rollen kunnen vervullen) en zijn nadelen (perfectie na willen streven voor onszelf, maar niet onze mannen).

Jip

Het was een citaat van Jeste he niet van mij ;-) maar ik ervaar wel hetzelfde.
Toen ik nog een vriend had maakte hij een keer een opmerking over mijn buikje en toen ik zei dat hij zelf anders ook wel een buikje kreeg was zijn antwoord: ja, maar bij mannen is dat charmant...

En hetzelfde geldt ook voor het krijgen van grijs haar. Bij vrouwen wordt er ongeveer hysterisch over gedaan en meteen de grijze haar verwijderd of een kleurspoeling doorheen gejast en bij mannen staat het zogenaamd zo lief...

Maar Pinkeltje heeft ook wel gelijk dat het aantal verzorgingsproducten en cremes en dergelijke voor mannen inmiddels ook niet meer aan te slepen is.
Hygiëne is uiteraard belangrijk maar ik vind dat mensen veel te overdreven bezig zijn met hun lichaam en uiterlijk, maar ja, ieder mens zal daar zo zijn eigen opvattingen over hebben. Belangrijk is het denk ik om er kritisch over te blijven en met anderen over te discussiëren.

Jeste

Citaat van: Mannetje op september 03, 2009, 07:45:46 PM
@ Jeste: vind je dan vrouwen met een bierbuik wel mooi, want die zijn er ook  :D

Je mening is wel tegenstrijdig ten opzichte van Jip, want volgens jouw moeten dus die mannen wel aan een bepaald ideaalbeeld voldoen (standaard buik), en die vrouwen moeten de betreffende man daarop wijzen.  ???

Laat iedereen maar lekker zelf bepalen hoe hij of zij eruit ziet. Het gaat erom dat je je lekker in je vel voelt.

Ik moet een beetje denken aan  een film van gisteren; Shallow hall. Dat ging over iemand die opeens alleen de innerlijke schoonheid van mensen ziet, en niet is gehinderd door maar gericht te zijn op een bepaald ideaalbeeld.
Hij zag de linkerdame, maar alle andere mensen zagen de rechterdame.

Dat vind ik ook niet mooi, al kan een vrouw vaak wel meer hebben (natuurlijk niet overdrijven daarmee). Bij een vrouw valt een bierbuik vaak minder op, omdat ze aan de bovenkant haar borsten heeft.