Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Albie's fanclub

Gestart door Brummetje, augustus 26, 2009, 09:25:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

;D

Zo ook even een fanclub voor m'n vriendinnetje gemaakt. :D :knuffel:

I love you!


albie

 :schater: :schater: :schater:

Nou hier een stukkie taart dan voor iedereen  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake::cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

albie

maar ik hou ook van jou hoor lieve brum  :-* :-* :-* :knuffel:

Ienepien

Jeetje, ik word ook lid. Wat wil je van me???? ;D

albie

doe maar een stukkie taart... haha

Brummetje

:cake: :cake: :cake: :cake:

Helemaal de taart vergeten! :-\ ;D ;D ;D

Ienepien

Sjebliefffffffff  :cake:


* Ienepien pakt snel drie stukjes van de Fanclubtaart terug.. ;D

albie

Citaat van: Brummetje op augustus 26, 2009, 09:30:50 PM
:cake: :cake: :cake: :cake:

Helemaal de taart vergeten! :-\ ;D ;D ;D
foei daphne!!! voor straf geen taart voor jou.

albie

Voeg citaat toe
  Dat verdient echt niemand! Ik kan niet tegen dat soort mensen.. die zouden ze nou echt eeuwig op moeten sluiten... heb je aangifte van mishandeling gedaan of naar de kinderbescherming geweest (niet dat het in NL veel helpt, maar goed, beter dan helemaal niets doen). Bij de weg, alleen vertellen als je dat wilt he. Want dit is natuurlijk vrij persoonlijk allemaal. Nogmaals een dikke   Die verdien je! Vraag maar aan Brum...


Tja, ik heb tot mijn 18e ongeveer thuis gewoont, daarna ben ik dus uit huis gegaan, lang verhaal, maar ik heb nooit de kinderberscherming of wat ook durven bellen...
Heb ook jarenlang verzwegen dat ik mishandeld werd. Omdat ik bang was dat ik daarna dan nog meer geslagen zou worden...

Maar zet  het verhaal wel hier neer zo...

Ienepien


albie

#10
Goed, dan maar het lange verhaal...

Het slaan en dergelijke is op mijn 5e of 6e ongeveer begonnen,
elke keer als ik een fout maakte, of te laat kwam, of dat soort kleine dingetjes, dan kreeg ik er op mi jn kamer, in de gang achter de deur, of ergens anders in huis flinke pakken slaag voor... in mijn gezicht, (denk dat hij t nergens anders deed omdat t anders op zou vallen)
en dan het geestelijke mishandelen, want daar was hij ook een ster in en nog steeds trouwens, alleen doet ie t nu bij me moeder...

ik heb jarenlang moeten aanhoren dat ik dom was, niks kon, lelijk was, dat ik beter moest leren nadenken, dat ik normaal moest doen, enz enz enz...
Of elke keer als ik iets liet vallen ofzo, dan was het meteen van: DOM KIND, KAN JE NIET UITKIJKEN? JE MOET EENS LEREN OPLETTEN WAT JE DOET!!!
En dan werd ik boos, of ging er tegenin of wat ook, en dan kreeg ik daar weer pakken slaag voor savonds omdat dat dan weer niet mocht...

maar hij deed het altijd als me moeder t niet zag..
En wat ie ook probeerde was mij ophitsen tegen miijn moeder.
Bij me zus is het wel altijd gelukt, maar bij mij niet..

Hij fluisterde dan in onze oren iets wat we dan moesten doen of zeggen tegen onze moeder,
mijn zus deed het dan braaf,
maar ik ging een keer naar me moeder toe en toen zij ik tegen haar:
Ik moest van pappa zeggen... dit dat zus en zo(weet t niet meer te lang geleden)
Tja dat was natuurlijk niet de bedoeling, en dus kreeg ik er savonds weer van langs....

werd op scholen ook altijd gepest, me vader zij alleen maar:
dan moet je terugslaan, maja als ze met 6 man voor je staan, hoe moet je dan terugslaan??
dat zij ik dan ook, maar dat mocht dan weer niet en kreeg ik daardoor ook weer slaag...
heb echt een KLOTEjeugd achter de rug, eigelijk zijn mijn kinderjaren totaal verpest door die lul...
Ook bijv als ik niet mee wou naar de kerk, kreeg ik eerst te horen: als je niet meegaat kom je later in de hel en dan brand je voor eeuwig.
Als ik dan nog weigerde, dan sleurde hij me gewoon mee...

En wat ie dan ook altijd deed is alles in de gaten houden, alles maar afluisteren, zich overal in mengen, zich overal mee bemoeien (doet ie nu nog steeds trouwens)
ik had 1 keer toen ik 18 was een gewoon leuk horrorfeestje, niks mis mee, maar ik mocht er beslist niet heen van mijn vader, ik belde toen de politie op
we hadden 2 telefoons in huis, 1 boven en 1 beneden, maar die zijn zo met elkaar verbonden dat je zeg maar beneden kan meeluisteren als de ander boven zit te bellen en andersom
mijn vader deed dat echt geregeld, afluisteren... Dus ik had nooit prive...
maar goed, ik belde de politie, boven, maar toen kwam me vader er tussendoor, en ik moest en zou per se opghangen van die teringvent..
heb toen zulke erge ruzie met m gehad, ik viel hem lettelrijk aan, ik zette mijn nagels in mijn arm en bezorge hem schijnbaar zulke erge krassen dat het bloed eruit spoot...

als ik dat niet had  gedaan had ie me gegrepen en weer eens in elkaar gerost...
enkel en alleen maar omdat ik naar dat horrorfeestje wou...

en op latere leeftijd toen ik tiete begon te krijgen begon hij daar naar te staren wat hij nu nog steeds doet  >:( >:( >:(
goorlap...

Mijn zus wou een paar jaar geleden een klein katje, maar zij woont in cappele a.d ijssel, ook begeleid, en zij durfde t katje niet te nemen omdat ze bang was voor die vent...
echt... zal echt blij zijn als die vent de pijp uit is...

Ienepien

Albie, wat erg..............daar moet je hulp voor zoeken.
Om het allemaal te verwerken.................anders komt het later dubbel hard. :knuffel: :knuffel: :knuffel:

albie

jah ienepien, ik zou dat wel willen, maar ik heb echt geen flauw idee van hoe ik dat allemaal moet aanpakken, waar ik die hulp moet zoeken, enz enz enz....

Ik heb vorig jaar of t jaar daarvoor gesprekken gevolgd, bij een of andere zieleknijper, maar dat hielp niet echt...
T ging alleen maar over me autisme en t was heel zakelijk...
Daar heb ik dus niet veel aan... Zucht...
Bovendien zijn dit soort dingen altijd overdag en aangezien ik vast werk heb, bij een drukkerij, kan ik daar natuurlijk niet mee aan komen zetten...


Ienepien

Albie, misschien ben je er nog niet klaar voor. En moet je inderdaad nog even wachten.
En misschien heeft het je al een beetje geholpen door het hier op te schrijven.
Ik vind het moedig van je.  :knuffel:

albie

jah, altijd mensen die me er wel doorheen slepen.
maar ik probeer zo veel mogelijk te lachen en gek te doen enzo, en daardoor vergeet ik het ook vaak.
Tis alleen dat t er zo bij mij zit ingebakken dat ik dingen niet mag fout doen, dat ik mezelf soms afstraf of me constand overal voor verontschuldig of wat ook...

Gelukkig heb ik nu Daffie die erg lief is voor me  :knuffel:  :klap: