Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Albie's fanclub

Gestart door Brummetje, augustus 26, 2009, 09:25:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ienepien


albie

Ow soms word ik kwaad en zeg ik tegen mezelf dat ik het apsoluut niet had mogen doen...
kweet ut, iedereen maakt fouten, maja, t zit er zo ingebakken bij me dat ik geen fouten mag maken...  :-\

Brummetje

:78: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :78:
It hurts...

Ienepien, Albie is het allerliefste meisje wat ik ooit heb leren kennen. En ik loop over van liefde, maar soms weet ik niet goed hoe ik die moet geven. Met een knuffel kun je al goed laten zien dat je van iemand houd, maar soms voelt dat voor mij niet voldoende. Ik wil ECHT laten zien dat ik van haar hou.

Ik ken het gevoel wel, van jezelf dom vinden als je iets fout doet. En ook ik ben bang om (stomme) fouten te maken. Maar vast niet zo erg als jou Albie. :knuffel:

Ienepien

Citaat van: Ienepien op augustus 27, 2009, 12:08:03 AM
Afstraf? Hoe dan? :o

Ik was een beetje bang, dat jezelf pijn ging doen. Maar dat is dus niet zo? :-\

Citaat van: Brummetje op augustus 27, 2009, 07:15:48 AM
Ienepien, Albie is het allerliefste meisje wat ik ooit heb leren kennen. En ik loop over van liefde, maar soms weet ik niet goed hoe ik die moet geven. Met een knuffel kun je al goed laten zien dat je van iemand houd, maar soms voelt dat voor mij niet voldoende. Ik wil ECHT laten zien dat ik van haar hou.

Tja, en nu verwacht je van mij hoe dat moet? ;D
Maar misschien een ring, een kettinkje met naam, of in het ergste ( :P) geval een tatouage met naam?
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan trouwen........... ::) :klap:

Brummetje

Dan zijn we het eerste AVEN trouwstelletje. En dan mogen jullie allemaal komen!  ;D

Ienepien

Yeahhhhhh!!!!!!!!!!!!

Feestjeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!


:klap: :klap: :klap: :cake: :cake: :cake: :klap: :klap: :klap:

pinky

Welke hulp je kunt zoeken is erg persoonlijk, maar ik denk dat een lotgenotengroep al veel zal helpen. En die zijn veelal 's avonds. Daarnaast kan ik je aanraden om te gaan verhuizen, je telefoonnummer prive te houden en je adres niet aan je moeder of zus te geven. Dan kunnen die het ook niet aan je vader doorspelen en kan hij zich ook niet meer met je leven bemoeien. Rigorieus, maar zo te horen wel nodig als je hem zoveel mogelijk uit je leven wilt houden. En alleen op een andere plek met je zus en moeder afspreken. Lastig, niet leuk, oneerlijk, maar ik denk niet dat het anders kan.

Maar goed, dat is misschien nog wel een grote stap te ver voor je. Ik wens je wel heel veel sterkte! En je krijgt een  :cake: van me als contributie voor je fanclub! ;)

albie

Tja, ik ben al zoiezo bezig met Den Haag, dat weten jullie nu allemaal wel, maar dat gaat zo langzaam, ik ben echt pas sinds dit jaar ingeschreven bij de gemeente, dus jah, dat word wachten...

Ik heb er dus zelf ook aan zitten denken om dat dus te doen, maar het enige nadeel is. mijn vader steekt dus bijna letterlijk overal zijn neus in, en hoe hij het doet, weet ik niet, maar hij komt overal achter, dus als ik dat zou doen, om op een geheime plek af te spreken, dat zou dan geen zin hebben, want hij komt er hoe dan ook toch wel achter....
Want mijn moeder is namelijk nogal makkelijk beinvloedbaar en ook heel makkelijk over te halen van dingen enzo, en zij kan ook geen geheimen enzo bewaren.
Stel dat ik dus bij wijze van af zou spreken met haar op het strand in scheveningen ik noem maar iets, dan moet me moeder dat op een dag doen als me vader niet thuis is, want als ze weggaat als hij thuis is(hij werkt niet meer, in de vut), dan wil hij per se weten waar ze dan naar toe gaat, met wie, hoe laat ze weer terug is enz enz enz.
Dat mensje staat gigantisch onder druk bij die vent, ze roept al 20 jaar dat ze bij m weg wil, maar ze doet het niet.

Dus de enige optie zou zijn helemaal geen contact meer...
En dat vind ik wel heel erg moeilijk...
Maja...

albie

Wat Brummetje heeft neergezet over mij, vind ik wel heel erg lief....
Zoiets heeft eigenlijk nog nooit iemand over mij gezegt...

Maar mss een paar tips om toch te laten zien dat je van iemand houd:
Kaarten, brieven, kleine opmerkingetjes bij bijv foto's, eventjes heel kort een smsje met de tekst dat je van hem/haar houd, in elk profiel zjjn of haar naam neerzetten, of bijvooorbeeld een tekst sturen naar een krant ofzo(spits metro)(soms kan je dus een berichtje sturen naar een krant die iedereen kan lezen), plotseling zijn/haar hand beetpakken tijdens het wandelen of als je ergens bent ofzo, stiekum briefjes achterlaten in zijn/haar tas/jas/postvak enz, meer kan ik ff nie bedenken hahaha


albie

oja dank je wel voor de taart haha

albie

Citaat van: Ienepien op augustus 28, 2009, 12:11:11 AM
Yeahhhhhh!!!!!!!!!!!!

Feestjeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!


:klap: :klap: :klap: :cake: :cake: :cake: :klap: :klap: :klap:

jaaaaaaaaaah ienepien, het word een groot feest hoor...
morgen zijn jullie allemaal uitgenodigd whoehahaha!!!

Ienepien


Mannetje

Ojee nog een feestje. Gezellig hoor. Dat is dan feestje nummer 4 wat ik heb.
En aangezien ik errug van feesten hou, is dat géén enkel probleem 

albie

Citaat van: Ienepien op augustus 29, 2009, 03:18:42 PM
Morgen? Waar, waar? ::) ::) ::)

Op t strand in scheveningen... hahaha lollll

pinky

Ben je dan niet bang dat hij je hier op dit forum vind? Of gebruikt hij nauwelijks internet?

Trouwens, je kan aangifte doen van stalken. Ook kun je je vader onterven. Oftwel, dan is hij volgens de wet je vader niet meer en heb je dus ook geen officiele familiebanden meer met hem. Ik weet niet of het jou helpt verder. Het is dan een heel gevecht, het kost een boel energie, maar het kan je dan ook rust geven omdat je weet dat jij wel vecht waar je moeder dat niet doet. Dat jij wel bij hem weggaat. Maar dan ook echt.

Maar ook dat is een keuze die je wilt maken. Ik weet niet of ik dat zou doen. Ik kan de situatie niet bij jou inschatten en ook niet in hoeverre hij je lastig valt nu nog. Maar ik hoop wel dat je alsnog aangifte doet als hij je nu mishandelt. Want dat is iets dat NIET mag gebeuren. En hij mag er al helemaal niet mee wegkomen. Want elke keer dat hij er weer mee wegkomt geeft het hem de bevestiging dat hij door kan gaan.

Daarnaast, wil je gaan studeren? Ik ben daarheen gegaan als student. En ik had binnen 4 maanden een huisje. Een huisje. Dat is wel het beste, want dan hoef je na je studie niet weg. Als je een kamer krijgt wel. Maar goed, dat is een tip. Als je dan toch wilt gaan studeren. Ik weet alleen niet meer hoe de studentenhuisvesting daar heet, maar daar is vast zo achter te komen!

En dan als laatste... van harte gefeliciteerd met jullie trouwfeestje! ;) Ik kon er helaas niet bij zijn, maar bij jullie 1-jarige jubileum zal ik er zeker zijn!