Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Albie en Brummetje

Gestart door Brummetje, augustus 09, 2009, 02:30:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

 :rollol: Ik zie alle papagaaien daar al op Brummetje afvliegen!!! Arme Brum!

albie

 :schater: :schater: :schater:
Nee gister zag het er zo stom uit joh, dat beest kroop helemaal van zn stekkie af de grond op, (wat we niet verwachtte) en hij ''rende'' (twas meer waggelen hahaha) zo haar achterna!!
Moest echt heel erg lachen!!

Brummetje

:rollol: :schater:

Ja, ook nu lig ik weer in een deuk. Om jullie reacties. Het was echt zo wazig. Ik had het idd niet verwacht dat ie helemaal op de grond kon klimmen en mij achterna zou komen. :schater: ;D

Ienepien

Misschien rook je wel lekker en dacht ie dat JIJ ook een lekker ding was? :rollol:

Brummetje

Ik dacht: Help, die komt me bijten! :schater: :schater: :schater:

jojo83

 :rollol:
Ik had het graag willen zien!!!!

Mannetje



pinky

Wacht maar tot je langs de pinquins loopt! :P

jojo83

Heb jij ervaring met pinguins dan Pinky?
Ik vind pinguins eerlijk gezegd alleen maar schattig. Als klein meisje heb ik alles van pinguins gespaard. Al mijn vriendinnetjes spaarden paarden, katten of honden. Ik wilde iets anders, iets origineels (ja, zo was ik als klein meisje al...niet op willen gaan in de massa  :D), dus toen ben ik pinguins gaan sparen!

Ienepien

Hé, nu ik erover nadenk, had ik ook altijd iets van:  anders dan de rest.
Ik moest ook niks hebben van al die 'paardentrutjes' en spaarde zeker niet iets hetzelfde als een ander.
Eigenlijk spaarde ik muntjes van 1948, die toen nog in de roulatie waren. Daar stond Wilhelmina nog op.
Daarna is het Juliana geworden, en ze zijn nog lang in de roulatie geweest. Nog steeds heb ik potjes met stuivers, dubbeltjes, kwartjes en centen van Wilhelmina. :D

pinky

Haha leuk!

Citaat van: jojo83 op augustus 16, 2009, 12:56:23 PM
Heb jij ervaring met pinguins dan Pinky?

Ik doelde eigenlijk meer op dat die ook waggelen... en blijkbaar was de opmerking zeer terecht (zie Brummetjes fanclub!)

albie

Citaat van: Pinkeltje op augustus 12, 2009, 08:57:42 AM
@ TomAAAt! Die tweede foto lijkt wel een gebraden kip! Oei! Maar wel fijn om te weten dat er toch nog wat inzit. Het zal er maar leeg zijn! ;)

@ Brummetje! JEEUHJ! LEUEUEUEUEUEK!!!! Partytime. Do the happy dance! En die knuffel, die kunnen jullie nu bewaren voor de volgende keer! Wordt ie extra fijn!

Die knuffel kwam gisteravond in de trein pas op t laatst...
zij nam de stap om n knuffel te geven...
maar hij voelde iig erg goed!!

Ienepien


pinky

 :afro: Jeeuhj! Ik ben zo blij voor jullie! Woehoe!  :afro: