Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herkenning in het openbaar

Gestart door Fricai, november 07, 2009, 06:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Bedankt Drisos, ik heb het inderdaad gevonden. De prijs valt me ook heel erg mee.
Enige probleem wat ik heb (maar dat heb ik met veel webwinkels) is dat ik er niet kan betalen omdat ik geen creditcard heb :-)

Enig idee of ze ook ergens in Nederland verkrijgbaar zijn ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Simpel: als je vaker wat op internet wilt kopen, dan regel je toch even een creditcard!

Fricai

AceV, ik heb ook geen creditcard! Weet niet meer hoe ik wel heb betaald... Paypal waarschijnlijk? Is heel makkelijk aan te maken, handig in gebruik en ongevaarlijk. :)

AceVentura

Bedankt voor de suggestie Mannetje, maar ik *wil* ook geen creditcard, ze beveiligen die boel eerst maar beter :-)

Het is wel eens lastig, maar liever dat dan aan dat zooitje ongeregeld meewerken :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb nog even verder gezocht ... na heel wat auto onderdelen (zwarte rubberen ringetjes) en een gebouw dat blijkbaar "zwarte ring" heet ben ik uiteindelijk hier op terecht gekomen: http://www.amanto.be/black-stainless-steel-ring-with-cables-p-2397.html
Het is helaas niet zo toepasselijk als die van Drisos, maar ik vind 't er best leuk uit zien.
Eerst de winkels hiernog maar eens af lopen :-)

Paypal heb ik net ook even bekeken, hoewel het er betrouwbaar uit ziet is de informatie toch weer zo onduidelijk dat ik daar nog even niet mee verder ga.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Je zou zo'n webwinkel een email kunnen sturen om voor te stellen dat je het bedrag vooruit overmaakt, en dat ze zou dan het item toezenden.

AceVentura

Bij de webwinkel waar ik net de link van gaf die doen dat in ieder geval, die bieden dat gewoon als standaard betaal optie aan. Als ik niets anders in de winkels hier kan vinden is dat een goede optie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Even tussendoor. Het geeft niets dat je oude topics weer naar boven haalt. Dat moet je juist vooral blijven doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, daar worden we alleen maar blij van  :klap:

Citaat van: AceVentura op juli 29, 2010, 10:25:31 PM
Bedankt voor de suggestie Mannetje, maar ik *wil* ook geen creditcard, ze beveiligen die boel eerst maar beter :-)

Het is wel eens lastig, maar liever dat dan aan dat zooitje ongeregeld meewerken :-)

Met jou kan ik  :cake: eten!  :handschudden:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Jullie vinden creditcard maatschappijen een zootje ongeregeld?
Lever je pinpas dan ook maar meteen in. Die haal je namelijk ook leeg zonder de pincode te kennen!
In het buitenland heb ik wel eens betaald zonder de pincode in te toetsen.


AceVentura

Dus omdat er 1 product is wat qua beveiliging helemaal nergens op slaat mag ik een ander product wat beter beveiligd is niet gebruiken ?
Tuurlijk heeft ook PIN zijn zwakke kanten (als we van de magneetstrip af zijn in ieder geval 1 minder ...), maar het zit beter in elkaar dan het hele creditcard gebeuren.
Als je in het buitenland hebt kunnen betalen zonder je PIN code, weet je wat er dan gebeurd is ? Precies, dan hebben ze je kaart als creditcard gebruikt  ;)

Wat mij nog het meest irriteert aan creditcards is dat ze liever inmiddels gigantische bedragen uitkeren om problemen (=ongewilde transacties) op te lossen dan de daadwerkelijke beveiging onder handen te nemen. Lang leven het commercieel denken, maar de houder van de kaart mag achter z'n centen aan  >:(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

De beveiliging van die creditcards slaat inderdaad nergens op.
Maar hij blijft heel handig op vakantie. Want ik zou sommige vakanties moeilijk gedaan kunnen hebben zonder creditcard.

Heb je al een ring naar keuze kunnen vinden?

AceVentura

Ik stel gemak niet boven beveiliging :) Zo'n ding komt er dus niet in.

Inderdaad terug on-topic:
Inmiddels wel wat meer gevonden, maar het aanbod is niet groot. Zwart is blijkbaar niet populair :) In normale winkels ben ik niets tegen gekomen, in een nederlandse webwinkel kwam ik deze tegen: http://www.desir.nl/catalog/heren-ring-tribals-p-2245.html Ik heb alleen niet zo veel met dat tribal gebeuren.
Ook ben ik wat tegen gekomen wat een beetje uit de gothic hoek kwam, misschien is dat een aardig aanknopingspunt om verder te zoeken (die mensen hebben geloof ik meer met zwart dan gemiddeld :) ).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Bedankt Jovi Hobbes, daar heb je ten minste keuze :)
Hoewel ik niet direct iets zie wat erg toepasselijk is hebben ze genoeg zwart in het assortiment, daar moet bijna wel wat leuks tussen zitten :)

Ook moet ik maar eens gaan knutselen om de juiste maat te bepalen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler