Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herkenning in het openbaar

Gestart door Fricai, november 07, 2009, 06:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Citaat van: AceVentura op juli 31, 2010, 06:50:46 PM
Ik stel gemak niet boven beveiliging :) Zo'n ding komt er dus niet in.

Inderdaad terug on-topic:
Inmiddels wel wat meer gevonden, maar het aanbod is niet groot. Zwart is blijkbaar niet populair :) In normale winkels ben ik niets tegen gekomen, in een nederlandse webwinkel kwam ik deze tegen: http://www.desir.nl/catalog/heren-ring-tribals-p-2245.html Ik heb alleen niet zo veel met dat tribal gebeuren.
Ook ben ik wat tegen gekomen wat een beetje uit de gothic hoek kwam, misschien is dat een aardig aanknopingspunt om verder te zoeken (die mensen hebben geloof ik meer met zwart dan gemiddeld :) ).


Ik vind die herenring met rubber wel moooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :)

NL

Ik zag een mooie zwarte titanium ring met en inleg van de trinity knot, een Keltisch symbool. Blijkbaar heb ik en dure smaak: $ 910... :-[


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

We kunnen wel bestellen met jou als bezorgadres en ik als betalende, dan maak je het geld gewoon naar mij over...?

Jovi_Hobbes

Ze zijn inderdaad alle drie mooi, maar als ik moest kiezen zou ik waarschijnlijk de tweede nemen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

@Drisos:
Bedankt voor je aanbod. Ik ga hier in de loop van de week nog eens de stad in om wat verder te zoeken, een fysieke winkel heeft toch even m'n voorkeur omdat ik wat onzeker ben over de maat (nog nooit een ring gehad :-) ). Is het goed als ik je pm/email als ik van je aanbod gebruik wil maken ?

Van de drie links die ik gaf zou de eerste mijn voorkeur hebben, maar ik twijfel of die nog wel voldoende voldoet aan de omschrijving "zwarte ring" zoals dat bedoeld wordt in oa. het Engelstalige topic. Ook viel me zojuist de breedte pas op, 7mm is volgens mij best fors als ik het zo afmeet naast m'n vinger. Hoe breed is jou ring eigenlijk Drisos ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Jep, PM maar. Ik ben zelf destijds ook eerst langs een winkel geweest om mijn maat op te nemen. Met een touwtje ofzo kan ook maar dat is onnauwkeurig.  :)

AceVentura

Hoe doen ze dat in een winkel dan ?
Ik heb hier wat met een schuifmaat zitten rommelen en zo het breedste stuk van de vinger (het gewricht) opgemeten. Hier kwam 19,4 mm uit. Als ik dat naar boven afrond dan zou ik een 20mm ring moeten hebben. Zet ik de schuifmaat vervolgens op 20mm merk ik dat ik die zonder uit te schuiven om m'n vinger heen kan bewegen maar er nog wel een bepaalde wrijving is (is denk ik ook noodzakelijk om te zorgen dat je een ring niet verliest).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Gewoon met test-ringen natuurlijk. :P Is ook beter, want dan kies je een maat die je als ring bevalt, niet een maat die je als rolmaat bevalt. :)

AceVentura

LOL, dat had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NL

Worden die maten gemeten in omtrek of in diameter?

*Zit opeens te denken aan pi...*

Ienepien


AceVentura

Ik heb nu twee varianten van maten gezien.
De eerste site (waar Drisos z'n ring vandaan heeft) meet voor zover ik kan zien in diameter.
De tweede site (large-online) heeft een vertaal tabel van omtrek (gemeten met een papiertje om je vinger) en/of diameter (gemeten aan de binnenkant van een ring die je al hebt) naar xs/s/m/l/xl.

De meting die ik gedaan heb was uiteraard de diameter en heb ik als zodanig gebruikt :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

@Drisos:
Ik zit nog even te kijken naar de maatvoering van de ring die jij hebt. Zijn dat echt millimeters die je moet opgeven ? De maten lopen va 8.5 tot 13, maar dat lijken mij wel erg dunne vingers :) Die van mij zijn volgens mij niet direct erg dik te noemen en zijn al 19/20 mm.

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler