Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo, ik ga slechts voorbij

Gestart door Peix, oktober 27, 2005, 12:44:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peix

Hallo, ik ben Peix! Enige van jullie kennen me als de vis van het Engelstalig forum :D. Ik weet niet hoe vaak ik hier bezoeken zal kunnen, omdat het voor me een inspanning is om Nederlands te lezen en te schrijven. Maar ik wil me minstens voorstellen, dus hier ben ik.  ;D


--El Peix

ChibiFirli

Citaat van: Peix op oktober 27, 2005, 12:44:00 AM
Hallo, ik ben Peix! Enige van jullie kennen me als de vis van het Engelstalig forum :D. Ik weet niet hoe vaak ik hier bezoeken zal kunnen, omdat het voor me een inspanning is om Nederlands te lezen en te schrijven. Maar ik wil me minstens voorstellen, dus hier ben ik.  ;D


--El Peix
Toftof, je Nederlands is best wel goed ;D. Ik was wel lichtjes verbaasd toen ik je hier zag en in het Nederlands :D. De meeste mensen leren geen Nederlands ^_^.

Welkom op het forum ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Peix

Citaat van: ChibiFirli op oktober 27, 2005, 02:31:12 AMDe meeste mensen leren geen Nederlands ^_^.
Dat is onbetwistbaar waar ^_^

Ik stel een beetje belang in talen in het algemeen (misschien een beetje teveel belang) en ik kan een beetje Nederlands schrijven. Het probleem is dat mijn woordenschat te klein is -- ik moet bijna elk woord in het woordenboek opzoeken! Ik duur ongeveer vijf minuten om een eenvoudige zin te schrijven. :P

Maar ernstig, dank je wel! :D

(geen cake-icon? wat??? jullie hebben dat nodig!)


--El Peix

TBW


Ereinion

Welkom Peix,

Ja ik miste het cake-icoon ook al. Maar ja dan komen we voor de cake wel jullie kant op. ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Hoeft niet, TBW zorgt voor  :cake: en koffie!
:P

Knoddepropje

Hallo Peix!
Welkom, zelfs al is het maar voor af en toe!
Knoddepropje

Tempesta

Hoi Peix, je hebt het gevonden  ;D. Welkom, welkom.

Peix

Yaaaaay! :cake:!!!! Dank je BlackWatch!!! ;D ;D

Dank jullie voor je vriendelijkheid!!! :D


--El Peix

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW