Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Internetreclame Univé

Gestart door Fricai, december 11, 2009, 06:02:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Het zou wel netjes zijn als ze zouden reageren, maar even afwachten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Inderdaad nog geen reactie. En die verwacht ik trouwens ook niet.
Wist eigenlijk meteen al dat er geen reactie op zou komen.
Wat moeten ze reageren? Ze weten zich er echt geen raad mee  :-\

Fricai

Nu twijfelen ze daar bij Univé ook aan hun seksualiteit en straks schaffen ze die anticonceptie-vergoedingen weer af.  ;D

Jovi_Hobbes

Oeps, dan valt het hele land straks over ons heen. Als dat gebeurt doen we net of we Mannetje niet kennen hoor  ;)

En nu serieus: jammer dat ze niet gereageerd hebben, maar dat is inderdaad niet helemaal verwonderlijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

FWI: anticonceptie is er niet alleen om te voorkomen dat je zwanger wordt ;)

maar die slogan vind ik wel dom eigenlijk, het andwoord op die vraag is idd volmondig ja (iedere dag als ik in de spiegel kijk :p )

Ereinion

Misschien hadden we allemaal een mailtje moeten sturen. Slechte actie van Unive, goede actie van Mannetje. Jammer dat er geen reactie kwam.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Momo

Inderdaad een mooi voorbeeld van hoe seks in alles tersprake komt en hoe het voorgesteld wordt als vanzelfsprekend in onze wereld. Je zou je er bijna abnormaal door voelen (als ik dat al niet ben :D)
Groetjes,
Momo

Mannetje

#22
Ze bieden gratis condooms aan. Moet je van tevoren wel een jaarplanning inleveren  :schater:

Fricai

Jammer, iedere keer dat ik een reactie van je zie denk ik 'Zouden ze...'

Maar helaas :P

jojo83

Elke keer als ik zie dat er in dit topic een nieuwe reactie is, dan hoop ik ook stiekem op een reactie van hun kant. Ook al weet ik dat die er heus niet zal komen. Maar toch....

Mannetje

Ik heb absoluut geen reactie verwacht. Als ik een reactie wil kan ik die krijgen hoor. Alleen dan moet ik het op een andere manier aanpakken, en daar heb ik geen behoefte aan.

Wie zich geroepen voelt: onder je persoonlijke emailadres moet je een klacht naar ze sturen. Dus niet zo'n gmail adres zoals mij.
Nette zinnen, en niet zo'n berichtje zoals ik nu heb gestuurd. Nou, en dan krijg je bericht!