Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Carnaval

Gestart door Knoddepropje, februari 28, 2006, 10:21:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Wat vinden jullie daarvan?
Zijn jullie echt wezen carnavallen, of net als ik met de gordijnen dicht, muziekje erbij op de bank gekropen met een goed boek of een mooie film?

theruudstar

Gordijnen dicht ;D Ik vind er echt niks aan, en dat voor een ras-brabander ;)

Knoddepropje

Ach, ik ben ook een echte Brabantse hoor....

theruudstar

Oh, dan ben ik niet de enige ;)

Knoddepropje

Valt niks tegen he?  :D

Ereinion

Ik heb een stukje van de optocht gezien, maar dat stelt in het oosten niet zo veel voor. En ik heb mijn broer geholpen met het behalen van een 4e plaats van de loopgroepjes.
Ik vind carnaval te veel een feest voor dronken mensen. En verkleden doe ik wel op andere momenten  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Carnaval voor gevorderden: cosplay!

Knoddepropje

idd :D
Nee, van mij hoeft t ook niet. idd al die dronken mensen, dat gedoe in die café's, de rotzooi op straat en al die vreselijke muziek :geezer:

Knoddepropje


theruudstar

Cosplayers zijn mensen die zich verkleden als game of anime karakters. Gebeurt veel bij cons. Bij grote evenementen als E3 huren ze profesionele cosplayers in.

Knoddepropje

jaja...oke... En als wat/wie gaan ze dan precies verkleed??

theruudstar

#11
Groepje cosplayers (karakters van Final Fantasy 7 en Kingdom Hearts:

Knoddepropje

ja, oke, maar das logisch :D
dat soort pakken zijn vrij kostbaar....
weet dat omdat ik op zoek ben naar betaalbare middeleeuwse kleding..... Mission Impossible it seems..... :-\

theruudstar

M'n post ge-edit, nu een plaatje van een wat normalere cosplay. Deze is trouwens ook gaaf:

Knoddepropje

Ik zag het ja :)
Ook leuk, maar idd minder spectaculair dan die eerste.
die derde iss idd cool! das van dat pc-spel toch? Die wilde ik tt heel graag hebben, maar t is er nooit van gekomen....