Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Carnaval

Gestart door Knoddepropje, februari 28, 2006, 10:21:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

theruudstar

Heb 'm ;D. Kan je vast nog wel ergens bij de Bart Smit of zo vinden voor een euro of 5.

Ereinion

Knodje, hoe is het met de top die je aan het maken was?

Magus, is cosplaying (?) net zoiets als LARP? Of gaan ze alleen zo gekleed en spelen ze niets na?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Meestal gaan ze eigenlijk alleen zo gekleed. Vaak hebben ze wel de "feeling" van de echte karakers (zie de Alice pic).

Ereinion

Dus een beetje zoals mij wanneer ik mijn elfenkostuum aandoe... denk ik
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Zoiets, alleen proberen ze dan vaak werkelijk als een specifiek karakter uit een game/anime te kleden, en veel minder een ras of iets dergelijks in het algemeen.

Ereinion

Ja, dat verwachte ik al. Mijn kostuum is dan wel afgeleid van Gil-Galad, maar er is geen voorbeeld wat ik precies namaak.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

eh...de top past niet :'( maar ach, dat had ik ook wel verwacht..... :D er moet nog 1 mouw aan, en in de eerste zitten bovenop de schouder en onder de oksel een gaatje omdat ik niet zo goed patroon kan tekenen... Verdre ziet het er vrij aardig uit. wel zichtbaar amateurwerk ;D

theruudstar

Gewoon nog wat oefenen, je komt er vanzelf.

Sammy

Citaat van: Knoddepropje op februari 28, 2006, 10:21:00 PM
Wat vinden jullie daarvan?
Zijn jullie echt wezen carnavallen, of net als ik met de gordijnen dicht, muziekje erbij op de bank gekropen met een goed boek of een mooie film?

Ik HAAT het! Geen fan van de hele opzet, maar die muziek is er totaal over.
Psychotische infantiele rommel..

theruudstar

Citaat van: Sammy op maart 01, 2006, 07:48:04 PM
Psychotische infantiele rommel..
Ik had het niet beter kunnen zeggen ;)

Jovi_Hobbes

Hier ten noorden van de rivieren wordt er erg weinig aan carnaval gedaan. En ik kan niet zeggen dat ik het mis.

Dat cosplay is best cool eigenlijk. LARP kende ik wel, maar cosplay is nieuw voor mij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Knoddepropje op maart 01, 2006, 07:32:17 PM
eh...de top past niet :'( maar ach, dat had ik ook wel verwacht..... :D er moet nog 1 mouw aan, en in de eerste zitten bovenop de schouder en onder de oksel een gaatje omdat ik niet zo goed patroon kan tekenen... Verdre ziet het er vrij aardig uit. wel zichtbaar amateurwerk ;D

Kun je de top niet wat wijder maken door er een stuk bij in te zetten aan de voorkant en er dan een soort vetersluiting overeen te laten lopen?

Maar inderdaad; oefening baart kunst
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

dank je wel voor de tip ereinion, maarre, de mouwen zijn ook te krap ;D Er zit pas 1 mouw aan, en zelfs dan lukt het me echt nog niet :schater:
Ik ben écht geen natuurtalent ;D

Tempesta

Citeercarnaval

Was het carnaval dan?  :schater:

Ereinion

Citaat van: Knoddepropje op maart 02, 2006, 10:49:14 PM
dank je wel voor de tip ereinion, maarre, de mouwen zijn ook te krap ;D Er zit pas 1 mouw aan, en zelfs dan lukt het me echt nog niet :schater:
Ik ben écht geen natuurtalent ;D

Dan zet je daar ook nog een stuk tussen. Als je het tussenstuk dan nog wijder uit laat lopen aan de onderkant, krijg je hele gave mouwen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.