Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pasen

Gestart door Knoddepropje, maart 02, 2006, 10:52:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Weten jullie wanneer het pasen is ???
Ik heb al op onze kalender gekeken, maar daar staat het volgens mij niet bij.... :-\
Of ik ben erg scheel natuurlijk....

Tempesta

Pasen? Nou, de eitjes worden al sinds januari verkocht, dus volgens de detailhandel is het al twee maanden pasen  :geezer:.

Knoddepropje


Ik heb ze zelfs in huis :-[
Maar ik vind het ook schandalig hoor. Net als met Sinterklaas. In September moeten we al pepernoten eten :geezer:

myra

16 april ;)

mmm....chocolade!

Ereinion

Citaat van: Knoddepropje op maart 03, 2006, 04:26:55 PM
In September moeten we al pepernoten eten :geezer:

Je moet natuurlijk niets. Ik doe altijd heel erg mijn best om er tot aan oktober voorbij te lopen. Lukt meestal  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Haha, we moeten niks idd :D Met de pepernoten lukt het me meestal ook prima om ze te laten liggen :D Alleen met die paaseieren niet ;D

Jovi_Hobbes

En dan vooral die gevulde paaseitjes, mmmmmm
De maanden met de vele feestdagen en daardoor dus kortere werkweken komen er weer aan  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Hmmm, chocolade... Chocolade eitjes, chocolade haven, chocolade kuikentjes.... Pasen: paradijs voor chocoholics ;D

ChibiFirli

Pasen is ergens in de paasvakantie 8). Meer weet ik er niet over. Naja, dankzij myra natuurlijk wel ondertussen ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

littlefanny

handig om te weten, pasen is 40 dagen na carnaval! dus als je het je tegen die tijd gaat afvragen: ff tellen!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje

Eh.....Ik weet ook nooit wanneer het carnaval is :-\
dat vier ik niet, en zodra ik in de gaten krijg dat t weer zover is verstop ik me achter de bank of zo.......

Maar toch bedankt Fanny :)

Ereinion

Hoe kun je nou in Brabant wonen en niet doorhebben wanneer het carnaval is?  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Tip voor Knoddepropje: de volgende keer dat je leven ruw wordt verstoord door een carnavalsoptocht moet je voor je achter de bank springt snel de kalender meenemen. Als je dan die 40 dagen verder telt weet je meteen wanneer het pasen is  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Ereinion op april 04, 2006, 08:43:08 PM
Hoe kun je nou in Brabant wonen en niet doorhebben wanneer het carnaval is?  ;D

En hoe kun je nou in Limburg wonen en naar Brabant "vluchten" elke keer als het carnaval is (wij dan)? Dat mensen van seks kunnen houden OK, maar houden van carnaval vieren??? Met ecxuus voor mensen die het wel leuk vinden.....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat verfrissend om te lezen. Ik als Hollander van boven de rivieren maar denken dat alle Brabanders en Limburgers een carnaval-gen hebben, maar dat is dus niet zo  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?