Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pasen

Gestart door Knoddepropje, maart 02, 2006, 10:52:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

theruudstar

Haha, echt niet dus!

littlefanny

Ik ben altijd in voor een feestje en helemaal losgaan, maar hier in Arnhem is het zó vulgair dat ik er niet eens bij wíl zijn. Stiekem zijn carneval en seks aan elkaar gekoppeld, ik heb ze wel door! In plaats van dág vlees is het gewoon een vorm van hallo seks om het gebrek aan vlees te compenseren. Maarja, van al die mensen die carneval vieren gaat ongeveer 1% echt vasten. Dan te bedenken dat ik het niet eens vier en toch vast, tis niet eerlijk verdeeld, ze moeten het maar gewoon afschaffen en vaker normale feestjes geven!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 05, 2006, 07:52:57 PM
Wat verfrissend om te lezen. Ik als Hollander van boven de rivieren maar denken dat alle Brabanders en Limburgers een carnaval-gen hebben, maar dat is dus niet zo  ;D

Ik ben import (van heeeeeeeeeeeeeel ver weg), dus zo vreemd is het niet  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dan hebben we nu vastgesteld dat de carnavalziekte gelukkig niet besmettelijk is  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

Stel je voor, dan leggen we binnen no time allemaal het loodje! :afro: Als het zich net zo snel zou verspreiden als de vogelgriep, aannemende dat het nóg dodelijker is, ik denk dat het einde nabij is als het virus zich zou muteren en besmettelijk zou worden. Hoed(t) u voor de volgende februari en migreer het liefste naar een land als Frankrijk of Zwitserland ofzo, ga lekker skiën, ik raad Oostenrijk af, dan bent u in ieder geval zeker dat u het overleefd
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

 ;D

het reisadvies volgens het ministerie van Littlefanny!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Daarbij is een reis met reisorganisatie Djoser naar Ecuador ook zeer aan te raden. Wij attenderen u erop wel uw malariatabletten op tehalen alvorens vertrek 8)
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Maar in Oostenrijk doen ze aan jodelen en tirolermuziek  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Ja, in vakantie dus ook aan carneval omdat er té veel Nederlanders zijn, daarom is oostenrijk als vakantieland rond februari niet aan te raden
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Wat gaat iedereen doen met de Pasen?
Ik ga ontbijten bij mijn ouders en misschien 1 of 2 eieren eten. Verder is het voor mij een gewone zondag.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

eh... ik heb witte donderdag een culturele avond op school waar ik heen moet want ik meot optreden, goede vrijdag dansles die ik niet kan missen ( ik bne niet zo goed nl) zaterdag naar mijn opa en oma, shoppen ofzo, zondag en maandag naar de kerk en huiswerk maken en een beetje pakken voor de vakantie en mijn betoog voorbereiden, paaseitjes(chocola!) verstoppen in de tuin en ze vervolgens zelf gaan zoeken en dan natuurlijk, eindelijk na 4 weken ze ook echt op mogen eten GEWELDIG
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

op zondag naar mijn oma en op maandag lekker rustig thuis
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

4 Dagen naar t prehistorisch dorp lekker vreedzaam zwaardvechten met de hele groep die meegaat. :D
In geleende middeleeuwse kleren rondlopen, en gezellig bij het kampvuur zitten en mede drinken. Ben alleen bang dat t gekookte eitje dit jaar niet door gaat :D Maar dat heb ik er graag voor over ;D

Tempesta

Ik heb net gelezen wanneer het Pasen is maar ben het nu alweer vergeten. Dus tja, denk niet dat ik iets bijzonders ga doen  :D.