Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

toekomstdroom

Gestart door Ereinion, maart 03, 2006, 08:13:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Volgens mij is dit iets anders dan levensdoel, maar het kan natuurlijk hetzelfde zijn.

En haalbaar of niet, ik wil graag weten wat jullie toekomstdromen zijn. (Hoe gekker hoe beter)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een wereld waarin de mens weer ondergeschikt is aan de natuur. Deze staat denk ik wel in de top tien van onhaalbare toekomstdromen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

De ultime neutrale daad. Wat dat is weet ik nog niet, maar het is wel mijn droom.

Tempesta

Als ik oud ben terugkijken naar hoe het nu is, en dan net zoals mijn overgrootmoeder het enorme verschil zien (zij is nog met de trekschuit geweest!).

Ereinion

Citaat van: Tempesta op maart 04, 2006, 02:31:12 AM
Als ik oud ben terugkijken naar hoe het nu is, en dan net zoals mijn overgrootmoeder het enorme verschil zien (zij is nog met de trekschuit geweest!).

daar ben ik inderdaad wel nieuwsgierig naar. Kijken wat en hoeveel er veranderd is. Maar zal het verschil ook zo groot zijn als voor onze opa's en oma's?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 03, 2006, 09:04:56 PM
Een wereld waarin de mens weer ondergeschikt is aan de natuur. Deze staat denk ik wel in de top tien van onhaalbare toekomstdromen.

De mens mag inderdaad wel weer wat onderdaniger worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Buiten wss onhaalbare dingen zoals een wereld zonder honger oorlog en met een gezond milieu zonder vervuiling, een heel simpel mss wél haabaar dingetje voor mij persoonlijk, dat ik erg goed kan zwaardvechten :D
Klinkt misschien heel stom, maar ik heb in mijn leven nog nooit kunnen zeggen dat ik ergens goed in ben, en dat wil ik van t zwaardvechten wél ooit kunnen zeggen.

Ereinion

Klinkt helemaal niet stom.

Als ze ooit The Hobbit gaan verfilmen, wil ik daar werken. Voor een paar jaartjes, of zo, naar Nieuw Zeeland. En daarna weer terug. Alleen voor die film, anders hoeft het niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zet hem op Knoddepropje  :wave:

Citaat van: Ereinion op maart 04, 2006, 10:39:27 AM
Citaat van: Tempesta op maart 04, 2006, 02:31:12 AM
Als ik oud ben terugkijken naar hoe het nu is, en dan net zoals mijn overgrootmoeder het enorme verschil zien (zij is nog met de trekschuit geweest!).

daar ben ik inderdaad wel nieuwsgierig naar. Kijken wat en hoeveel er veranderd is. Maar zal het verschil ook zo groot zijn als voor onze opa's en oma's?

Ik kijk er al naar uit om later in het bejaardentehuis met een Playstation of X-box te kunnen spelen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Een wat realistischere toekomstdroom: een boek schrijven. Vind er alleen tot nu toe nooit de inspiratie of de tijd voor.
Verder wil ik ooit leren zingen, maar dan moet ik me eerst over mijn verlegenheid heenzetten  :-\

Citaat van: Ereinion op maart 04, 2006, 07:36:01 PM
Als ze ooit The Hobbit gaan verfilmen, wil ik daar werken.

Dat klinkt ook erg leuk. Al die making of's van the Lord of the Rings waren echt indrukwekkend. Ik neem aan dat jij dan iets met de kostuums wilt gaan doen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Een boek schrijven, ben ik al mee bezig ;D Ja, ik ga d'r rap doorheen, toekomstdromen ;)

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 04, 2006, 07:40:52 PM
Een wat realistischere toekomstdroom: een boek schrijven. Vind er alleen tot nu toe nooit de inspiratie of de tijd voor.
Verder wil ik ooit leren zingen, maar dan moet ik me eerst over mijn verlegenheid heenzetten  :-\

Citaat van: Ereinion op maart 04, 2006, 07:36:01 PM
Als ze ooit The Hobbit gaan verfilmen, wil ik daar werken.

Dat klinkt ook erg leuk. Al die making of's van the Lord of the Rings waren echt indrukwekkend. Ik neem aan dat jij dan iets met de kostuums wilt gaan doen.

Ja, en als ik er toch ben wil ik ook wel even figureren  ;)
Wat het zingen betreft, het heeft mij heel erg geholpen om in een heel groot koor te gaan zingen, waar je je gang kan gaan zonder dat iemand merkt hoe je zingt. Plus je hebt mensen die dezelfde hoogte moeten zingen, dus heb je houvast. Het hielp mij om mijn onzekerheid wat zingen betreft opzij te zetten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goeie tip!
Ik heb ook gezien dat onze muziekschool een cursus zangoriëntatie heeft waar je de basics van zingen leert. Gericht op mensen die het nog niet kunnen dus. Er is dus hoop...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Zingen, nee daar moet ik niet aan beginnen, dan is er geen hoop meer voor de rest van de wereld ;D