Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

toekomstdroom

Gestart door Ereinion, maart 03, 2006, 08:13:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlefanny

naja, je springt erin, en alles wordt duidelijk en er zijn geen banden/regels/anderen meer om je te binden, je bent alleen en puur gelukkig en dan....










ga je dood
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Mijn vriend en ik willen gaan bekijken of het mogelijk is om een Fantasy-Festival te organiseren! En de werktitel tot nu toe is; UmbraNoctis - Festival of Darkness  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Hou ons maar op de hoogte, mijn zusje is daar weg van!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

Dat klinkt zoo gaaf! Volgens mij is een festival organiseren heel moeilijk, maar ik heb het volste vertrouwen in je Ereinion, als ik kom als maan, ben ik dan ook een beetje darkness?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Je mag komen zoals je wilt.  :D Maar als je als maan komt voel ik me natuurlijk heel erg veilig  ;)
Het organiseren kost wel erg veel tijd, maar we gaan het gewoon proberen en zien wel waar het schip strandt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is de juiste instelling. Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken dan heb je het ten minste geprobeerd. Maar natuurlijk gaat het niet mislukken! Veel succes en plezier met alle voorbereidingen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Dank aan u allen voor het vertrouwen!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.