Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Toch maar even voorstellen

Gestart door Biocura, januari 14, 2010, 06:30:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biocura

Hallo iedereen,

Zit al een paar dagen anoniem mee te lezen op dit forum maar heb nu dan toch maar besloten om me te registreren.

Mijn relatie is een weekje geleden op de klippen gelopen door mijn aseksualiteit. Heb altijd gedacht dat ik abnormaal was en ben zeer blij dat ik via google dit forum en de term 'aseksualiteit' gevonden heb. Het heeft mijn zelfvertrouwen dan toch een beetje opgekrikt. Mijn relatie is niet meer te redden maar er is terug hoop voor de toekomst.
Heb momenteel veel behoefte om 's avonds te chatten hierover maar je vertelt natuurlijk niet zo maar tegen de eerste de beste dat je geen seksuele behoeftes hebt natuurlijk, dus dat lukt niet al te best.

Nou ja, met dit forum kan ik mijn avonden ook wel vullen hoor. Heb nog heel wat lectuur voor de boeg  :)

Grtz

Ienepien


myra

Welkom, Biocura...

hier vind je idd een plaats waar je erover kunt praten...Veel plezier!

Sismo

Hai  :wave:
Hier is genoeg te lezen inderdaad! Hopelijk vind je hier wat steun!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Welkom Biocura,

Lezen, meepraten... het kan hier allemaal. Er zijn hier veel gelijkgestemden te vinden. Neem een heerlijk stukje  :cake: voor tijdens het lezen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Hallo Biocura, je wilt er nu natuurlijk alles over weten!
Je kan hier inderdaad denk ik nog uren lezen.
Chatten kan ook. Sommige mensen hebben dan het MSN tekentje bij hun naam staan. Dan kan je ze eventueel toevoegen in je lijstje.

Ereinion

Welkom Biocura,  :cake:

Vervelend dat je relatie net uit is.
Ik wens je veel plezier hier!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jojo83

Hoi en welkom  :cake:
Abnormaal ben je zeker niet, dus lees hier lekker rond en je zult waarschijnlijk veel dingen herkennen. En als je vragen hebt, stel ze gerust!