Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zo'n beetje nieuw

Gestart door Bee, januari 16, 2010, 05:12:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bee

Hallo,

Echt nieuw op deze site ben ik niet. Ik heb hier al vaak naar gelijkgestemden gezocht en soms enkele reacties geplaatst. Maar dat is ondertussen al een hele tijd geleden:

zo'n half jaar geleden kwam ik een leuke (maar wel seksueel actieve) jongen tegen. Hij stelde me meteen op mijn gemak, toen ik hem duidelijk maakte dat een seksuele relatie niet meteen evident voor me is. Maar na drie maanden was hij, denk ik, verrast dat hij me nog niet had kunnen 'veranderen' en begonnen er stilaan frustraties in de relatie te sluipen. Het verbaasde hem meer en meer dat ik niet dezelfde seksuele gevoelens voor hem had en begon aan mijn oprechte gevoelens voor hem te twijfelen. Nochtans zag ik hem doodgraag.

Na vier maanden was het afgelopen. Enkele maanden later begint de eenzaamheid weer toe te slaan. En mijn drang naar een gezinnetje maakt het niet makkelijker. Al moet ik na verschillende gelijkaardige ervaringen wel stilaan inzien dat een relatie met een seksueel actieve man waarschijnlijk nooit zal lukken.

Zijn er nog personen die zich hierin herkennen? Personen die ook aan een gezinnetje beginnen te denken bijvoorbeeld, maar die ook merken dat dit als aseksueel niet meteen gemakkelijk is.

Anyway, glad to be back! Ik hoop hier op dit forum uiteindelijk gewoon leuke mensen tegen te komen die dit alles een beetje herkennen.

Groetjes,
Bee

Ienepien


Ereinion

Welkom terug, Bee!  :cake:

Leuke mensen genoeg hier. Misschien dat je hier wel een partner oppikt!
Ik ben in dit geval geen gelijkgestemde, want ik heb al een relatie. Maar het lijkt me erg vervelend dat je relaties mislukken terwijl je wel de behoefte aan een relatie hebt en zelfs een kinderwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jojo83


Jovi_Hobbes

Welkom Bee  :cake:
Het is echt vervelend als een partner in het begin begrip lijkt te hebben voor de situatie, maar dat achteraf blijkt dat hij/zij toch niet goed heeft begrepen wat aseksualiteit inhoudt. Helaas denken velen nog steeds dat het op den duur wel over zal gaan als je echt van die persoon houdt. Zo werkt het dus helaas niet.
Ik heb zelf geen kinderwens maar snap de problemen waar je tegenaan loopt wel.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?