Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

klop klop

Gestart door myra, oktober 24, 2005, 08:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Hey allemaal,

Mijn naam is Sarah, maar in internetland gebruik ik veel de naam Myra of Myralinn.
Ik ben 26 en woon in Vlaanderen.

Ik werk in de sociale sektor bij mensen met een mentale handicap. mijn hobbies bestaan uit lezen, zwemmen, lange wandelingen, diepgaande discussies. Ik ben ook geinteresseerd in mythologie, geschiedenis, psychologie en filosofie. Vriendschap is voor mij de belangrijkste constante in het leven

Fijn dat dit forum zo goed van de grond komt.

groetjes

TBW

Citaat van: myra op oktober 24, 2005, 08:03:46 PM
Fijn dat dit forum zo goed van de grond komt.

:D De ironie!  :D

Wat hebben wij veel gemeen. Mythologie, geschiedenis, psychologie, filosofie - humane wetenschappen: mijn lievelingsvakken!

'N fijne tijd voor je, Myra!

;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Mja, ik zal ook maar vriendelijk zijn en je welkom heten ;). Als ik me niet vergis ben jij hier het lid dat mij het langste kent :D (ik voel echt mee met je  ;D).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta


Knoddepropje


myra

Hoi hoi allemaal,

De komende weken ga ik wat minder actief zijn op het forum. Dit weekend trek ik definitief in mijn appartement. Voorlopig heb ik daar nog geen internet. Ik zal wel af en toe eens mail checken, maar weet niet of ik de kans heb om veel op het forum te komen.

Zodra mijn internet-aansluiting in orde is, zullen jullie terug van mij horen...
I'll be back :)

Jovi_Hobbes

Veel succes en tot gauw!  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Klop, klop...timmer timmer! Veel succes en tot gauw!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Tot gauw!

Bij wie is je  :pinguin:  nu, zou je hem niet nodig hebben?  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Die is nog bij Chibi! Helemaal in Duitsland  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik heb nu een interim :pinguin: !

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Veel plezier met alles wat je gaat doen, Myra!

Tot gauw.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.