Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinderachtige aseksuelen?

Gestart door Sammy, maart 13, 2006, 11:47:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

petra1963

#105
Citaat van: Ann op december 03, 2006, 03:26:44 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op december 03, 2006, 03:25:16 PM
Als dat zo in de wet staat dan is dat zo, maar ik kreeg uit je reactie het gevoel dat we die jongen als zware crimineel moesten zien en dat lijkt me toch ook weer niet. Iedereen reageert in zo'n geval zoals hij of zij goed dunkt, theoretisch gezien heb je gelijk en zou Ann dus de politie bij die jongen langs moeten sturen, maar of dat nou echt rechtvaardig is...Zeker als hij gewoon mee wil werken is er toch geen probleem meer.

mja dat vind ik dus ook. Bij mij hoeft niet alles te gaan zoals het boekje
al heb ik wel een hekel aan auto's  >:(

Zo zie ik het ook, Ann.. Zo zou ik zoiets ook oplossen..
En we hoeven ook niet gelijk van het ergste uit te gaan.. En zoals Ereinion al zei: hoe bewijs je jaren later dat problemen met je knie dan van dat specifieke ongeluk komen..dat is ondoenlijk. En even medisch.. knieschade is simpel op te sporen, al vanaf het begin..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Kijk, iedereen trekt zijn plan...
Maar: Als PV wordt opgemaakt ter plaatse, dan KOMT DE VERZEKERING VAN DIE JONGEN TUSSEN, en voor alles.
Die jongen is (verplicht) verzekerd voor DIT doel, weet je?
Als er geen PV is opgemaakt, dan dus niet. Zelfs als ie dan alleen maar moet tussenkomen voor je fiets, dan moet die dat ZELF betalen, terwijl anders de verzekering betaalt!???
Dus, ik begrijp het van geen kanten.
Ann: ben jij gemakkelijk intimideerbaar?
Ik schrok me echt dood dat "je ouders dit gaan beslissen" ... help ! Je bent meerderjarig !

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ann

Citaat van: Willem op december 05, 2006, 08:36:00 PM
Kijk, iedereen trekt zijn plan...
Maar: Als PV wordt opgemaakt ter plaatse, dan KOMT DE VERZEKERING VAN DIE JONGEN TUSSEN, en voor alles.
Die jongen is (verplicht) verzekerd voor DIT doel, weet je?
Als er geen PV is opgemaakt, dan dus niet. Zelfs als ie dan alleen maar moet tussenkomen voor je fiets, dan moet die dat ZELF betalen, terwijl anders de verzekering betaalt!???
Dus, ik begrijp het van geen kanten.
Ann: ben jij gemakkelijk intimideerbaar?
Ik schrok me echt dood dat "je ouders dit gaan beslissen" ... help ! Je bent meerderjarig !



meerderjarig ja, maar wat wil dat zeggen? ik zie er ook niet meerderjarig uit trouwens  ;D
maar euh wat bedoel je met intimideerbaar?
Ik ben zelf bang om te bellen ja, ik haat bellen,als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb dan is het bellen,zelf naar vrienden bel ik niet, ik bel nooit, behalve soms naar bvb mijn oma als ik moet zeggen dat ik niet kan komen ofzo.
Mijn ouders betalen alles voor mij he, ik heb geen werk,nog nooit gehad,ga nog naar school
dus ja dit regelen ze ook, ze hebben er ook meer ervaring mee (vooral mijn vader  ;D)
en als het aan mij ligt doe ik niks, omdat ik zowiezo niet durf bellen.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Telefoonangst.. lijkt me heel lastig.. Toen ik zo oud was als jij, had ik daar ook veel last van. Dat is gelukkig uit zichzelf weggetrokken voor ik 25 jaar oud was. Maar het bezorgde me wel extra problemen..En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zat bijv in werkgroepen rond vrede, milieu en Derde Wereld, en durfde niet af te bellen als ik niet op de bijeenkomsten kon komen. Gevolg: waren mensen daarover weer kwaad op mij. Af en toe kan ik nog steeds bang zijn om bepaalde telefoontjes te plegen, maar dat is dan meer omdat ik ze inhoudelijk naar, moeilijk of vervelend vind..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Jah, telefoneren is kut. Ik heb een spraakstoornis die ik vrij goed onder controle heb.. behalve als ik telefoneer.  >:(  Nou is angst een groot woord, maar vervelend is het zeker.

Gelukkig leven we in het internettijdperk. Officiële instanties kan je soms gewoon lekker mailen.  ;)

petra1963

En dan hopen dat ze op je mail reageren.. Alhoewel.. iemand telefonisch proberen te bereiken is ook soms zoeken in een bureaucratisch moeras.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Ik hou ook echt niet van telefoneren, vooral niet van 'officiële telefoontjes'. Met vrienden bellen gaat wel. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom. Ik zou altijd maar mailen. :-X

Willem

OK ! Geen kritiek op het nog-niet-volwassen-zijn. De ene is het op 15, de andere op 28...
Maar mijn vragen rond de niet-handelwijze van Ann vallen voor mij nu in de plooi van het 'begrijpen'.
Het is het NIET nemen van beslissingen die je 'beslissingswijze' kenmerkt, Ann.
Ik aanvaard dat je dit om één of andere reden nog niet kan, maar je begrijpt intussen wel dat je daar heel hard aan moet werken...  :banghead: :o :handschudden:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

 ???


Ik heb ook een vreselijke hekel aan bellen. Gelukkig kan ik me er nu wel overheen zetten. Email is soms een oplossing, maar soms vind ik het ook heel eng om mijn mailbox te openen. Ik ga het liefst ergens langs.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#114
Ik hou ook niet van telefoneren en regel zo veel mogelijk via e-mail. Maar eenmaal met een gezin moet je wel, dus doe ik mijn best. Maar alleen als het echt moet  :)

Hebben we hier een gezamenlijk kenmerk voor alle aseksuelen?  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ann

Citaat van: Willem op december 06, 2006, 05:38:45 PM
OK ! Geen kritiek op het nog-niet-volwassen-zijn. De ene is het op 15, de andere op 28...
Maar mijn vragen rond de niet-handelwijze van Ann vallen voor mij nu in de plooi van het 'begrijpen'.
Het is het NIET nemen van beslissingen die je 'beslissingswijze' kenmerkt, Ann.
Ik aanvaard dat je dit om één of andere reden nog niet kan, maar je begrijpt intussen wel dat je daar heel hard aan moet werken...  :banghead: :o :handschudden:
ja dat kan ;D maar ik ben op veel vlakken wel volwassen, ben heel verantwoordelijk, ik heb discipline, ik doe geen roekoloze dingen etc
maar op het vlak van durven, nee daar ben ik niet volwassen op das waar
maarja volwassen is ook zo'n irritante term vind ik.
Sommige mensen blijven zo bang voor de rest van hun leven
ik hoop dat ik dat niet blijf! maar het is in zoveel jaren tijd nog niks verbeterd
eraan werken doe ik wel, normaal doe ik de dingen waar ik bang voor ben bvb : spreekbeurten, iets vragen aan een vreemde etc... maar het lijkt niks te helpen
het gevoel , de zenuwachtigheid,blijft gewoon even sterk
komt wsch omdat ik te veel nadenk, als iets spontaan gebeurd,of als ik iets spontaan tegenkom dan gaat alles goed, maar als ik op voorhand iets weet, dan wordt ik bang en begin ik aan alle mogelijke dingen te denken die fout kunnen gaan...slechte gewoonte, zeker en vast.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ann

Citaat van: Stev op december 06, 2006, 06:14:07 PM
Ik hou ook niet van telefoneren en regel zo veel mogelijk via e-mail. Maar eenmaal met een gezin moet je wel, dus doe ik mijn best. Maar alleen als het echt moet  :)

Hebben we hier een gezamenlijk kenmerk voor alle aseksuelen?  :o


zo lijkt het wel ;D
ooit nam ik de telefoon af en toen was er een amerikaanse aan de andere kant van de lijn ???
voor mij pa...
ik kan heel goed engels, maar op dat moment was ik echt geschrokken en kwam mijn engels er maar vaag uit :D Ik hoop het nooit meer mee te maken
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

elke

Ik telefoneer heel graag met mensen die ik graag heb, maar met administratieve diensen, of een loodgieter of zo, daar heb ik het echt moeilijk mee. Ik doe het wel, maar heb meestal wat aanmoediging nodig. Ik denk vaak dat ik stommiteiten of zo ga uitslaan.

Ann

Citaat van: Willem op december 06, 2006, 06:42:35 PM
Ik WAS ook zo !
echt?
hoe ben je ervan af gekomen?
ben ik heel benieuwd naar, want nu we het erover gehad hebben,en sinds ik zo emotioneel/gevoelig ben, heb ik er nu best veel last van :-\
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein