Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinderachtige aseksuelen?

Gestart door Sammy, maart 13, 2006, 11:47:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

Citaat van: Sam op maart 09, 2008, 10:19:34 AM
Iedereen wil toch nog wel eens schommelen? Ik wel hoor! Dat is gewoon ontzettend leuk. En op een trampoline of luchtspringkussen! Mensen die vergeten dat dat leuk is worden niet volwassen, die worden gewoon saai.

Mijn vriend zou zich aan mij ergeren als ik dat zou willen/doen (schommelen, bijv in die grote speeltuin eh beginnend met de letter A?). Ik wil héél graag een tamagotchi :-[ (want echte dieren kan ik niet zo heel goed voor zorgen), en ik zou bijv graag een levensechte pop willen.
Trampoline: kennissen hebben een hele grote, daar spring ik van de zomer zeker nog weleens op! ;D

Sam

o ja, tamagotchi's waren zo leuk! Ik weet nog dat de leraar er gek van werd op school. Maar ja, ik moet nu tijdens mijn colleges maar eens wagen een tamagotchi te gaan voeren  ;D
Ik mis buiten spelen, ik zou wel weer eens in het bos, of dat grote klimrek in de buurt gewoon indiaantje of zo willen spelen. Het hele concept van doen of je iets anders bent vind ik geweldig. Maar ja, 'grote mensen' vinden dat dat alleen leuk is als er een script bij zit en het acteren heet.

petra1963

Als ik een partner zou hebben die dat zou willen doen, zou ik dat grappig vinden. Ik zie mezelf met mijn verlamde been niet trampoline springen, maar anders zou ik het misschien ook nog wel doen.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

Als 19jarige wil ik misschien gewoon mn kindzijn nog niet loslaten. Zou ik in mn mid-jeugd crisis zitten?  :D

Ienepien


Jovi_Hobbes

Ach, ik ben 29 en vind pretparken en speeltuinen op hun tijd ook nog steeds leuk hoor. Ik kwam vroeger in speeltuinen altijd in de problemen omdat ik nog dingen wilde doen waar ik al te groot voor was: zoals van een glijbaan afgaan die niet berekend was op mijn "welgevormde" vrouwenheupen, moest mijn moeder me komen redden  :schater:
Of op zo'n wip-wap diertje gaan zitten dat dan natuurlijk meteen helemaal achterover klapt en nooit meer naar voren gaat  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Elmo-Girl

Ik heb ook nog wel eens de neiging tot die speelse dingen...
Mijn vorige relatie kon hier echt niet mee omgaan... was te serieus!
Maar ook gewoon lekker klieren en iemand anders de zee in willen duwen... En trampolines blijven leuk!!! En Peter... je zou er ook op kunnen gaan ziten en dan iemand anders laten springen... Dat deed ik op mijn stage ook op een dagverblijf voor kinderen met een handicap... Kun je het toch nog ervaren...  ;)

petra1963

Elmo schreef: < Peter... je zou er ook op kunnen gaan ziten en dan iemand anders laten springen... Dat deed ik op mijn stage ook op een dagverblijf voor kinderen met een handicap... Kun je het toch nog ervaren...  >

:klap: :klap: :klap: :klap: Wow ! Wat een goed idee !

Verder: gister was ik bij groesbeek bij een klein verlaten speeltuintje. Ik voelde wel de behoefte om op zo'n wipwap diertje te gaan zitten..  ;D Maar daar ben ik met 95 kg veel te zwaar voor..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Ereinion

Geweldig een beetje spelen.

In de dierentuin in Emmen hebben ze een stukje over de naakte molrat. Daar hebben ze ook een gangenstelsel gemaakt voor kinderen, maar mooi dat mijn vriend en ik daar dan ook doorheen kruipen! Veel te verleidelijk.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

 :rollol:

Echt waar? En zijn jullie niet gesnapt? Moest je niet onder een poortje door tot hoeveel centimeter je er in mag? :rollol:

petra1963

En bleef je vriend niet klem zitten in de gangen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

(had je niet een te dikke kont?) :schater: