Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinderachtige aseksuelen?

Gestart door Sammy, maart 13, 2006, 11:47:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: myra op november 30, 2006, 02:22:06 PM
Citaat van: Sismo op november 30, 2006, 02:21:13 PM
Waarschijnlijk zie je hem of haar nooit op de werkvloer? Lekker bewoners blijven zeggen!  ;D

dat zijn we van plan  :P :P

Heel goed, Myra en Sismo,
Gewoon blijven doen! Leve de anarchie !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik keer weer even terug naar Willems stelling hoor...
Ik kan me die uitzending over aseksualiteit van Sex Sense op Discovery nog herinneren. Daarin stelde een geleerde juist dat aseksuelen meestal een relatief laag IQ hebben.
Ik kan geen oordeel geven over wat nou wel of niet waar is, maar denk dat het erg afhangt van in welke groep je je begeeft. Op dit forum zitten misschien relatief veel intelligente mensen, maar dat ligt ook aan de aard van Internet en fora in het algemeen. Iemand die zeer zwaar verstandelijk beperkt is, kan niet zo makkelijk als wij via Internet communiceren en zal zich hier dus niet aansluiten.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

kijk zie : intelligentie op Aven !!! :klap:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

Oh, vandaar. Ik keek eerst bij Onzin  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

 ;D



jep mijn posts gaan flink omhoog met die smileys  ;D
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Je komt er nog wel, Ann !

verder: hoe is het met je ?  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

gaat wel.
Mijn knie doet raar:S ben er al 3 keer soort van doorgezakt. Opa komt nu om naar de dokter te gaan, hij zal er zo zijn dus kga me klaarmaken:)

oh voor degene die niet weten waar ik het over heb:p : ik ben omver gereden door een auto en mijn benen doen pijn en mijn knie doet raar:P
maar verder niks aan de hand,ik leef nog  ;D
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Hopelijk is het niets heel ernstigs, Ann.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

elke