Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinderachtige aseksuelen?

Gestart door Sammy, maart 13, 2006, 11:47:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann

bedankt:)
ben net terug van de dokter, er is niks aan de hand.Hij zegt dat ik veel geluk gehad heb.
Als ik deze week blijvende last heb aan die knie moet ik wel naart ziekenhuis
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

als je een tijdje een knie van mij wil lenen... ook niet meer nieuw, maar nog best bruikbaar!  :wave:
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Als de banden maar niet gescheurd zijn..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

nee ;D ik genees blijkbaar zeer snel want ik voel er vandaag vrijwel niks meer van
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Gelukkig maar Ann!
Was de automobilist nog wel zo vriendelijk om te stoppen en je te helpen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

duurde een tijdje voor hij uitstapte:p hij zei : ik zag pas dat ik iemand geraakt had toen ik iets op de grond zag vliegen .LOL. hij bleef even bij mij staan vroeg of alles in orde was etc. Toen gaf hij zijn nr en naam en dan zei hij, als er iets was aan mijn been adt ik hem mocht bellen ivm de kosten . en dan is hij doorgereden
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Maar hoe moest je toen weer thuis komen ? Dat had hij toch minstens ook aan kunnen  bieden.. :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

Citaat van: peter1963 op december 02, 2006, 09:49:48 PM
Maar hoe moest je toen weer thuis komen ? Dat had hij toch minstens ook aan kunnen  bieden.. :-[

ik had mijn pa gebeld met gsm van vriendin:) hij stond erbij toen ik dat deed dus dat hoorde hij
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Willem

Citaat van: Ann op december 02, 2006, 08:33:27 PM
duurde een tijdje voor hij uitstapte:p hij zei : ik zag pas dat ik iemand geraakt had toen ik iets op de grond zag vliegen .LOL. hij bleef even bij mij staan vroeg of alles in orde was etc. Toen gaf hij zijn nr en naam en dan zei hij, als er iets was aan mijn been adt ik hem mocht bellen ivm de kosten . en dan is hij doorgereden

OEI !
Beseften jullie dan niet dat hier een zeer zware inbreuk op de verkeerswet is gepleegd? Als er een gekwetste is (hoe licht ook) MOET de politie gebeld worden. Die man kan door door te rijden (zelfs al gaf hij zijn telefoonnummer...) gevangenisstraf krijgen!!
Lees er de verkeeswet eens op na... Alleen de politie, na advies van de medische hulp, kaan toestemming geven de plaats van het ongeval te verlaten.
Laat jje niet doen, en doe volledige aangifte. Wat daar gebeurde staat gelijk met "het niet verschaffen van de nodige hulp aan gewonden", en daar gaat de rechter verdomme niet licht over !!!
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ann

Citaat van: Willem op december 03, 2006, 11:47:15 AM
Citaat van: Ann op december 02, 2006, 08:33:27 PM
duurde een tijdje voor hij uitstapte:p hij zei : ik zag pas dat ik iemand geraakt had toen ik iets op de grond zag vliegen .LOL. hij bleef even bij mij staan vroeg of alles in orde was etc. Toen gaf hij zijn nr en naam en dan zei hij, als er iets was aan mijn been adt ik hem mocht bellen ivm de kosten . en dan is hij doorgereden

OEI !
Beseften jullie dan niet dat hier een zeer zware inbreuk op de verkeerswet is gepleegd? Als er een gekwetste is (hoe licht ook) MOET de politie gebeld worden. Die man kan door door te rijden (zelfs al gaf hij zijn telefoonnummer...) gevangenisstraf krijgen!!
Lees er de verkeeswet eens op na... Alleen de politie, na advies van de medische hulp, kaan toestemming geven de plaats van het ongeval te verlaten.
Laat jje niet doen, en doe volledige aangifte. Wat daar gebeurde staat gelijk met "het niet verschaffen van de nodige hulp aan gewonden", en daar gaat de rechter verdomme niet licht over !!!

gevangenisstraf?? dat wil ik die jongen echt niet aandoen hoor. Zo erg was het niet,hij zal int vervolg wel 2 keer uitkijken dat weet ik zeker.
Hij is nog jong en hij was zelf hard geschrokken,dat zag ik. Hij had geen kwade bedoelingen hoor,hij wist zelf niet goed wat te doen,net zoals ik
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Willem

Maar Ann !!
Wees niet zo stupied !  Echt !
Die jongen moet verzekerd zijn. Misschien was hij het niet !? Je doet verdorie alsof hij het slachtoffer is !
Als je nu achteraf met je medische kosten afkomt zegt zijn verzekeringsmaatschappij: den boom in ! Er moet een politionele vaststelling ter plaatse zijn.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

In Nederland is het toch ook niet zo dat er altijd politie bij geweest moet zijn?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-