Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Biologisch en psychisch

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 08, 2007, 07:16:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Hebben ze daar dan niets anders voor? De pil is inderdaad stiekem enigszins omstreden.

Zonnekind

Alles wat ze daarvoor hebben werkt op basis van hormonen dus het is allemaal even slecht om het efkes cru te stellen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Van een ander forum weet ik van iemand die eigenlijk maar een enkele dag per maand haar "zelf" was door die rommel die ze slikte  :o
HSP en de pil, nou dan schijnt het "feest"te zijn!

jojo83

ik heb lang geleden de pil geslikt en voelde me daar ook echt helemaal niet lekker bij. Het is echt rotzooi al die hormonen. Sindsdien zijn mijn hormonen sowieso uit balans.
Volgens een orthomoleculair arts ontregelt de pil juist je hele hormoonhuishouding. Je menstruaties zijn nep en al het natuurlijke wordt eigenlijk verstoord.
Dus voor mij echt de pil niet meer!

Sismo

Getsie ja, ik heb de pil geslikt tijdens mijn vakantie en nu is mijn cyclus helemaal van het padje!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Het pilgebruik zal gerust komend jaar wat dalen, als straks de vrouwen deze zelf moeten gaan betalen.
Deze verdwijnt uit het basispakket van de zorgverzekering.
Hoe ik niet meer voor het seksplezier van een ander te betalen!

Sismo

Hm...of het zo'n goede ontwikkeling is weet ik niet hoor. Jonge meiden die ongewild zwanger worden.....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Tja, condooms worden ook niet vergoed, en heel veel meiden raken zwanger ondanks het feit dat ze aan de pil zijn. Ze vergeten de pil te slikken, hebben geen zin, etc.etc...

Mannetje

De vergoeding stopt bij 21 jaar en ouder. Veel verzekeringen nemen de pil wel op in de aanvullende verzekeringen.

Dutchamoeba

Dan lijkt me dat dus goed geregeld.

Zonnekind

Er zou nu een crème bestaan die je moet smeren op je billen (dacht ik) en dan kan je ook niet zwanger geraken. Het zou de pil moeten vervangen omdat dit zogezegd helemaal niet slecht is.
Iets dat er voor zorgt dat je niet zwanger geraakt in de vorm van een crème die je op je lichaam smeert... volgens mij werkt dit dan ook met hormonen en is dit even slecht. Of klinkt hier gewoon een dom meisje? ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik denk hetzelfde als jij.

Of het is een crème die zo vreselijk stinkt dat iedereen 10 kilometer uit je buurt blijft.  ;) Dat is pas anticonceptie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Misschien worden je billetjes er wel lekker zacht van?

Mannetje

Ik moet meteen aan een seksuele mop denken :schater:
Aangezien het niet gewaardeerd zou worden door veel mensen zet ik hem hier maar niet meer.

Fricai