Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

peter de godfather

Gestart door petra1963, april 16, 2007, 08:29:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

 :schater: :schater: :rollol: :rollol: :rollol:

Ik als Godfather ? Die is leuk ! Ik woon alleen niet in Corleone, en mijn familie ook niet.. ;D

En ik zou wel het geld en de macht van een  godfather willen hebben ( een dominee als godfather !) :o maar ik heb kennelijk in mijn leven iets verkeerd gedaan.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, alleen... God geldt traditioneel als 'father'.. Een simpele dominee als 'Godfather' is misschien wel wat veel gevraagd. ;)

Maar ja, het geld en de macht he ? Dat blijft trekken..

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Wat moet je ermee? Als je zoveel macht hebt gaan de meesten het misbruiken/ jou misbruiken en van geld wordt je ook niet altijd zo vrolijk. Al die mensen die ineens wat van je moeten. Bah. Laat mij maar gewoon Pinky zijn. Een student die elke week op de prijzen moet letten. Dat heeft zo zijn charme.
En het is erg grappig om te zien dat ik het kan redden zonder de hulp van bijvoorbeeld mijn vriend met geld. Hij biedt elke keer weer aan om dingen voor me te betalen. En ik zeg elke keer NEEHEE. Ik kan het echt zelf wel hoor! En dat voelt veeel beter! En zoals mijn reis naar San francisco heb ik helemaal zelf bij elkaar gespaard. Dan heeft zo'n reis veel meer waarde dan wanneer ik vandaag kan beslissen dat ik morgen naar ....? ga. Of dat ik even een auto ga shoppen. Zou ik niet blij van worden denk ik.

(Short Translation: I don't want the money and the power because it only gets you in trouble and it's much more fun to work hard for the things you want then to have everything right after you tought about it)

petra1963

Hoi Pinky,
Je hebt natuurlijk gelijk !  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Klopt als een bus Pinky! Toch zou ik op dit moment geen nee zeggen tegen heel veel geld. Maar ik zou nooit vergeten hoe ik ook alle eindjes bij elkaar heb moeten knopen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Drievoudig A op april 16, 2007, 05:05:31 AM
*And on aside note, my translator turns peter1963 into godfather - it took me a long while to figure out why there was all this talk about godfather's here. :schater:

:rollol:
Peter is ontmaskerd  :D

@Pinky Ik ben het ook met je eens. Volgens mij is de ideale situatie als je voldoende geld hebt om zo nu en dan wat leuks te doen en om onvoorziene uitgaven op te kunnen vangen. Dan heb je niet de zorgen van te weinig (of geen) geld en ook niet de lasten die je er allemaal bij krijgt als je rijk bent.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Heee, ik ben nog steeds de Godfather hier hoor ! De vertaalmachine van Triple A bewijst het !  Kijk uit met wat je zegt ! Als dominee ben ik slechts in vermomming.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Drievoudig A op april 16, 2007, 05:05:31 AM
Onzin  - its the just for fun forum, so its hard to go wrong there.

Probably because whatever the translator provides as a translation, it can never make less sence than what's actually written  :schater:.

By the way, hi Amcan :wave:. I remember your borg-penguin from the big AVEN. Purple is really a good color for it ;D.