Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

I hate my body!!

Gestart door Brummetje, januari 19, 2010, 06:59:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

Ienepien, ik had te vroeg gejuichd.

Ik heb gvd weer blaasontsteking! >:(
En nou vraag ik me af wat k moet doen. :-\

Ik drink/slik me al een ongeluk aan Frisse Fruitdrank met cranberry en toegevoegde vitamine C en vitamine C tabletjes. Maar nog helpt het niet. Ik vrees dat ik het contact op moet zeggen. :78: Zou niet weten wat nog kan helpen. Oh wat baal ik hiervan zeg!

Ienepien

O, lieverd, wat vind ik dat naar voor je. :knuffel:

Maar ga er toch maar (weer)  eens mee naar de dokter, en zeg hem vooral ook wáár het van komt.
Misschien is er iets fout bij jou, wat op een makkelijke manier opgelost kan worden?
En schaam je er niet voor, ik denk dat de dokter dat soort dingen wel vaker tegenkomt.
Het is toch vréselijk, om nu te moeten constateren, dat het misschien wel de rest van je leven zo blijft?
Doe er wat aan! :knuffel:

Brummetje

Ik heb net gebeld. Moet echt een monster inleveren, Hij wilt weten welke bacterie het is. Ik mag nog niet starten met de kuur, voordat ik dat gedaan heb. Dus mijn moeder maar eens lief aankijken.  :-\ Vrij van werk, kan ik niet krijgen. Ik wil mijn collega's niet laten stikken.
Maar mijn moeder gaat weer vragen stellen natuurlijk. :-\ Ze weet niet dat het door dat contact met hem komt.

Ze vroeg laatst wel: Hebben jullie wat samen? Ik: Ehh... nee. :P

knabbelvanbabbel

Ik weet niet precies waar dit over gaat maar prioriteiten liggen volgens mij niet helemaal goed. Je heb een probleem (bacterie) maar je wilt je collega's niet in de steek laten?
Lijkt me niet goed. Volgens mij ben jij veel belangrijker dan je baas.

Mannetje

Brum, je gezondheid gaat voor! Dus gewoon naar de dokter!

Brummetje

#5
Ik hoef niet naar de dokter, alleen wat inleveren om te laten onderzoeken. Maar dat ik tussen 7:30 en 09:15 ofzo, en dan ben ik aan het werk. En ik kan niet zomaar vrij nemen. Dus heb mijn moeder lief aangekeken.

's Morgens is het het ergst, qua pijn. Vreselijk als ik onder de douche sta en naar mijn werk moet fietsen. Elk hobbeltje voel ik. Ben blij als ik eenmaal zit op mijn werk (ben ook blij om zittend werk te hebben!). Heb vanmorgen 2 Advil 400 ingenomen en de eerste pil van de kuur. Werkt nog niet echt. (Pil van kuur natuurlijk niet, tis pas de eerste, weet ik ook wel. :P)

Collega zei: "Misschien heb je wel nierstenen, heb je ook steken in je buik?" Ehm ja, die heb ik. Heb zoveel verschillende soorten buikpijn... Maar steken, bijv bij het niezen, jep.

Ienepien

Ik hoop dat ze wat vinden dan in je 'monstertje' :)

Ereinion

En dat ze er dan snel wat aan kunnen doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Ja, dat hoop ik ook! Anders doe ik het gewoon nooit meer. Misschien is het daarom wel zo, dat ik niks voel qua opwinding. Om deze reden...? (Ja ik denk altijd heel erg over dingen na. :P)

Ienepien

Misschien geeft je lichaam je inderdaad wel een waarschuwing.
En wie niet horen wil, moet maar voelen. :P

Brummetje

Nou leuk vind ik het anders niet...

Jovi_Hobbes

En zo klinkt het ook niet. Duimen dat de dokter je weer snel kan oplappen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Hoe is het nou Brum? Volgens mij heb je het nu overgedragen naar mij.
Ik zit hier nu met een blaasontsteking. ;D

Brummetje

Blaasontsteking is over. Al een tijdje. Slik vit C en cranberry pilletjes. Dus ik hoop dat ik het niet meer krijg. Want het is zooo rot.

Ienepien

Ja, ik sik dat nu ook. En het lijkt wel minder te worden. :D